بیش از 20هزار واحد کوچک و متوسط صنعتی- کشاورزی تسهیلات گرفتند(1395/11/11)

بیش از 20هزار واحد کوچک و متوسط صنعتی- کشاورزی تسهیلات گرفتند(1395/11/11)

بیش از 20هزار واحد کوچک و متوسط صنعتی- کشاورزی تسهیلات گرفتند

تهران- ایرنا- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس برنامه پیش بینی شده برای امسال باید 7500 واحد تولیدی کوچک و متوسط از تسهیلات بانکی برخوردار می شدند که با الحاق واحدهای صنایع کشاورزی شمار آنها به بیش از 20 هزار واحد رسید.

 

خبرنگار اقتصادی ایرنا در نشست خبری امروز (دوشنبه) معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، پرسید: براساس برنامه ریزی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، برای راه اندازی هفت هزار و 500 طرح و واحد صنعتی کوچک و متوسط 160 هزار میلیارد ریال اختصاص یافت اما چرا اکنون سخن از افزون بر 20 هزار واحد به میان آمده است؟
«محمدرضا فیاض» در پاسخ به این پرسش گفت: این مبلغ تغییری نکرده است؛ بلکه میزان تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی از جمله بخش کشاورزی کمتر از رقم پیش بینی شده بود.
به گفته این مسئول، تاکنون واحدهای واجد شرایط 145 هزار میلیارد ریال تسهیلات جذب کرده اند و این نقدینگی در راه اندازی این واحدها نقش موثری داشته است.
وی گفت: البته عوامل دیگری نیز در فعال سازی واحدهای هدف نقش دارد؛ با این همه، حرکت واحدهای تولیدی افزون بر تامین نیازهای جامعه، اشتغالزایی و رفع بیکاری را نیز به دنبال داشته است.
ادامه دارد.
اقتصام**1559**1961** خبرنگار: حسین عضدی فسا** انتشاردهنده: مریم مسعود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار مسکنخبر مسکناخبار اقتصادياخبار املاکاخبار جديد مسکن تهران اخبار مسکن تهرانقيمت ارزقيمت طلاقيمت سکهاملاک انديشهآپارتمانخبر جديد اقتصادي
[ دو شنبه 11 بهمن 1395 ] [ 19:7 ] [ مصطفی ]
[ ]