همزمان بادهه فجر 25 طرح در رامسر افتتاح می شود(1395/11/11)

همزمان بادهه فجر 25 طرح در رامسر افتتاح می شود(1395/11/11)

همزمان بادهه فجر 25 طرح در رامسر افتتاح می شود

نوشهر - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان رامسر اعلام کرد : همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر 25 طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

 

محمد آزاد روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر افزود : برای آماده سازی این تعداد طرح ها در رامسر 5 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وی گفت : آسفالت و بهسازی راه های روستایی ، آب رسانی و اصلاح شبکه های توزیع آب روستایی ، اجرای طرح های عمرانی با همکاری دهیاری ومردم از جمله طرح های قابل افتتاح در دهه فجر است.
وی افزود : همچنین با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان تعدادی از طرح های عمرانی این شهرستان شامل گازرسانی به 19 روستا ، اصلاح شبکه های آب و فاضلای شهری و روستایی و ارتقای شبکه موبایل در دست اجرا است.
سرپرست فرمانداری رامسر با تاکید بر این نکته که بیشتر طرح های این شهرستان در روستاها قرار دارد ، افزود : دولت تدبیر وامید توجه ویژه ای به نقاط محروم خصوصا توسعه روستاها دارد و اجرای طرحها در روستاها در راستای سیاستهای دولت اجرایی می شود.
وی با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته گفت : دولت یازدهم در این مدت توانسته در بخش های داخلی و خارجی موفقیت های خوبی کسب کند که به نتیجه رساندن برجام و کاهش تورم و رونق تولید از جمله آنها است.
سرپرست فرمانداری رامسر خاطر نشان کرد : کارهایی در این مدت از سوی دولت تدبیر و امید انجام شده که باید صادقانه برای مردم اطلاع رسانی شود.
وی همچنین دهه فجر را فرصتی مناسب برای بازخوانی انقلاب اسلامی برای نسل جوان دانست و گفت : سخنرانان باید در برنامه های مختلف دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان بازگو کنند.
آزاد همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم ایران است از همه اقشار مختلف خواست تا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کنند.
شهرستان 70 هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد.
خبرنگار : عباس احمدی ماچیانی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار مسکنخبر مسکناخبار اقتصادياخبار املاکاخبار جديد مسکن تهران اخبار مسکن تهرانقيمت ارزقيمت طلاقيمت سکهاملاک انديشهآپارتمانخبر جديد اقتصادي
[ دو شنبه 11 بهمن 1395 ] [ 15:56 ] [ مصطفی ]
[ ]