ممنوعیت واردات خودرو بدون نمایندگی ابلاغیه دولت است(1395/11/11)

ممنوعیت واردات خودرو بدون نمایندگی ابلاغیه دولت است(1395/11/11)

مدیرکل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی:

ممنوعیت واردات خودرو بدون نمایندگی ابلاغیه دولت است

 
سازمان حمایت

مدیرکل نظارت برکالاهای فلزی سازمان حمایت گفت: معاون اول رییس جمهور شرط ثبت سفارش خودرو و سایر کالاهای بادوام را به تشخیص وزارت صنعت منوط به داشتن نمایندگی مجاز و خدمات پس از فروش دانسته و اعلام کرده واردات آنها در اسرع وقت ممنوع شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان حمایت توضیحاتی در ارتباطات با اظهارات نایب رییس انجمن واردکنندگان خودرو درباره خبر «تعمیم بخشنامه جهانگیری به خودرو خلق الساعه و غلط است/نامه نگاری برای لغو مصوبه محدودسازی واردات خودرو»  توسط  مدیر کل  نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی این سازمان به شرح زیر ارائه داد:

« ماده 6 ابلاغیه شماره 125612/53887 مورخ 12/10/1395 معاون اول محترم رییس جمهور به صراحت شرط ثبت سفارش خودرو و سایر کالاهای بادوام را به تشخیص وزارت صنعت ، معدن و تجارت منوط به داشتن نمایندگی مجاز و خدمات پس از فروش دانسته و اعلام نموده است در اسرع وقت واردات خودرو و کالاهای مشمول بدون پیش شرط مذکور ممنوع گردد.

لازم بذکر است هر شرکتی که الزامات تعیین شده برای اخذ نمایندگی را احراز نماید مجاز به ثبت سفارش و واردات خودرو به کشور می باشد و ممنوعیتی برای آن متصور نیست . ضمن اینکه موارد مطرح شده توسط نایب رییس انجمن واردکنندگان خودرو نص صریح ماده 4 قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب سال 1388 مجلس شورای اسلامی می باشد. »



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار مسکنخبر مسکناخبار اقتصادياخبار املاکاخبار جديد مسکن تهران اخبار مسکن تهرانقيمت ارزقيمت طلاقيمت سکهاملاک انديشهآپارتمانخبر جديد اقتصادي
[ دو شنبه 11 بهمن 1395 ] [ 15:54 ] [ مصطفی ]
[ ]