اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۵/۰۳ )

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ ۱۳۹۳/۰۵/۰۳ )

54a94b279bd4eea87e9a78bf96f2f3b8.jpg

عضو شورای رقابت به ایسنا خبر دادجلسه پرتنش شورای رقابت / کاهش 2 تا 3 درصدی قیمت خودرو

عضو شورای رقابت جزئیات جلسه امروز شورا را تشریح کرد و از احتمال کاهش 2 تا 3 درصدی قیمت خودرو طی 2 هفته آینده خبر داد.

 
Amir Kholoosi-7-75.JPG

وزیر راه اعلام کردمهلت 20 روزه به اسکانیاهایی که تغییر مدل دادند

وزیر راه و شهرسازی دستور داد: کمیته ناوگان کمیسیون ایمنی راه‌ها با تشکیل جلسه نسبت به مغایرت‌های موجود بین اتوبوس‌های اسکانیا تولید شده در شرکت عقاب افشان با آنچه که توسط کابران مورد استفاده قرار می‌گیرد، اعلام نظر کند. همچنین اتوبوس‌هایی که دارای تغییرات جزئی نسبت به تولیدات کارخانه بوده‌اند 20 روز فرصت دارند تا نسبت به به انجام تغییرات لازم اقدام کنند.

 
6-1547.jpg

ساختار جدید تعرفه تلفن ثابت و همراه

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات چندی پیش به منظور شفافیت، ساده‌سازی و حذف پالس محوری از تعرفه‌های تلفن ثابت، محاسبه‌ی کارکرد مشترکان بر مبنای دقیقه، اجرای طرح همکدسازی در استان‌ها، یکنواخت‌سازی تعرفه‌های تلفن همراه و توسعه‌ی شبکه تلفن ثابت با تضمین درآمد مناسب برای آن، پیشنهاد شرکت مخابرات ایران در مورد تعرفه مکالمه تلفن‌های ثابت و همراه را بررسی و تغییرات تعرفه‌ها را تصویب کرد.

 
34-150.jpg

پیش‌بینی بازار مسکن در امسال

انتظارات مردم از کاهش قیمت خانه به سر رسیده بدین ترتیب با پایان ماه رمضان رونق به این بخش بازمی‌گردد و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور این میزان افزایش به حداکثر برسد و طبق روال هر ساله با آغاز مهر ماه و شروع مدارس میزان خرید و فروش کاهش یابد و در دی ماه مجددا روند معاملات افزایشی شود.

 
1222..jpg

معاون وزیر کشاورزی خبر داداختصاص 10 میلیارد دلار از صندوق توسعه به کشاورزی

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص اعتبار 10 میلیارد دلاری از منابع صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه نرخ 22 درصدی سود تسهیلات کشاورزی برای بخش کشاورزی بسیار خطرناک است رئیس جمهور دستور تجدید نظر داده است.

 
amir harirchi (10 of 18).jpg

مرگ در معادن ایران پرسه می‌زند!

هنوز چند هفته‌ای از اظهارات یک مقام مسئول در لرستان مبنی بر اینکه "هر 16 روز یک نفر در معادن ایران می‌میرد" نگذشته بود که بار دیگر در حادثه‌ای تاسف بار در انفجار یک معدن سنگ گرانیت در اردکان یزد پنج معدنچی جان خود را از دست دادند تا مشخص شود که معادن ایران همچنان ناامن هستند.

 
5656-1.jpg

بلاتکلیفی قیمت جدید تندر 90

اگرچه رییس شورای رقابت حدود دو هفته پیش از تعیین تکلیف قیمت تندر 90 ظرف چند روز خبر داده بود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

 
isna-13-368.jpg

با لغو تحریم بندر رجایی کالاها چقدر ارزان‌ می‌شوند؟

با از سرگیری تردد مستقیم خطوط معتبر کشتیرانی جهان در بندر شهید رجایی فاصله دستیابی به کالاها به میزان هفت روز کاهش می‌یابد و این امر تا حدود زیادی در کوتاه کردن دست واسطه‌ها و دلان در بازار تجارت بین المللی ایران موثر خواهد بود.

 
98-66.jpg

سازمان دامپزشکی اعلام کردتقاضای نگهداری سگ و گربه تا ببر و مار پیتون در منزل!

حیوانات خانگی که تا دیروز به سگ و گربه‌های کوچک محدود می‌شد امروز حیوانات وحشی همچون مار و ببر را هم شامل می‌شود و به غیر از عرضه کنندگان دارای مجوز از سازمان دامپزشکی، افرادی هستند که انواع حیوانات را کنار خیابان‌ها به صورت کاملا غیر بهداشتی عرضه می‌کنند.

 
188.2.89-1.jpg

گزارش میدانی ایسناکدام کولر گازی‌ بهتر است؟ + جدول قیمت‌

گرمای طاقت فرسای این روزهای هوا بسیاری از مردم را به فکر خرید یا تعویض سیستم های خنک کننده منزل و یا محل کارشان انداخته است.

 
IMAGE635276233942656250.jpg

بیشترین تراز تجاری مثبت ایران با کدام کشورهاست؟

بررسی آمار تراز تجاری ایران با کشورهای مختلف نشان می دهد که بیشترین تراز تجاری مثبت ایران در بهار امسال با کشور عراق بوده است.

 
8888-24.jpg

پیشنهاد برای جلوگیری از بازار سیاه اوراق مسکن

رییس کانون انبوه‌سازان کشور گفت: با توجه به افزایش قیمت اوراق مسکن، سودها به 25 تا 26 درصد رسیده که این امر حتما باید مدیریت شود تا از بازار سیاه در این بخش جلوگیری شود.

 
78161.jpg

پیشنهاد افزایش 50درصدی نرخ شست‌وشوی فرش‌+تعرفه فعلی

رییس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: پیشنهاد افزایش 50 تا 60 درصدی تعرفه‌ها را داده‌ایم که هنوز با این موضوع موافقت نشده است.

 
yum7,,,,,-1.jpg

پروازهای بی‌خطر در آسمان‌های خطرناک!

آسمان‌های خطرناک در همه جا از فلسطین اشغالی تا عراق و از نیجریه تا کره شمالی مشاهده می‌شوند با این همه کارشناسان هواپیمایی می‌گویند مسیری که پرواز 17 مالزی ایرلاینز و 298 مسافر آن بر فراز یک منطقه جنگی در شرق اوکراین در پیش گرفته بودند، غیرمعمول نبود.

 
noimage

با کمک گرفتن از چینپاکستان در مرز ایران ترمینال ال‌ان‌جی می‌سازد

پاکستان اعلام کرد که در حال کمک گرفتن از چین برای احداث یک ترمینال گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) و زیرساخت‌های خط لوله مرتبط با آن در مرز ایران است.

 
BMW_435i_004_1024-620x414.jpg

ایسنا گزارش می‌دهداحتمال کاهش واردات خودرو

به رغم رشد 155 درصدی واردات خودرو در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته این احتمال می‌رود که از تابستان سال جاری واردات خودرو به کشور کاهش یابد.

 
23-329.jpg

معاون شرکت ساخت:آزادراه قم - گرمسار به زودی افتتاح می‌شود

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: با افزایش تعداد ماشین آلات راهسازی و کارخانه‌های قیر و افزایش شیفت‌های کاری، قطعه یک آزادراه حرم تا حرم به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 
lastic2.jpeg

قیمت لاستیک در بازار از 250 هزارتا 40 میلیون تومان!

رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، پنچرگیران، فیلترسازان و فیلترفروشان تهران گفت: لاستیک ماشین از 250 هزار تومان تا 40 میلیون تومان است که لاستیک‌های 40 میلیون تومانی مخصوص لودرها و یا ماشین‌هایی است که فعالیت‌های معدنی را انجام می دهند.

 
70-112.jpg

آخوندی خواستار شد:بررسی راهکارهای ایجاد صندوق پس‌انداز مسکن روستایی

وزیر راه و شهرسازی از اعضای جلسه شورای هماهنگی مسکن این وزارتخانه درخواست کرد راهکارهای ایجاد صندوق پس‌انداز مسکن روستایی را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

 
01-400.jpg

یک فعال کارگری:قانون منع اشتغال اتباع بیگانه را اجرا کنید لطفا!

یک فعال کارگری گفت: به جای صدور بخشنامه، قانون منع اشتغال اتباع بیگانه را اجرا کنیم چرا که با اجرای آن بازار کار از دست اتباع خارجی گرفته و به نیروهای کار ایرانی سپرده خواهد شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: ,سایت خبری اقتصادی,آخرین اخبار اقتصادی,اخبار جدید اقتصادی,خبر جدید اقتصادی,,,
[ جمعه 3 مرداد 1393 ] [ 1:13 ] [ مصطفی ]
[ ]