اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ 1393/4/23)

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ 1393/4/23)

اقدام تامل‌برانگیز صنایع لبنیشیر به نرخ پارسال، لبنیات به نرخ امسال!

در حالی که طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار شیر خام باید کیلویی 1440 تومان از دامداران خریداری شود، کارخانه‌های لبنی این نرخ را قبول نکردند و نرخ 1250 تومانی را برای خرید این محصول اعلام کردند اما به هیچ کدام از این قیمت‌ها تن نمی‌دهند!

 
Blackout.jpg

معاون توانیر با اعلام مصرف‌بی‌سابقه برق خبر داداحتمال حداقل دوساعت خاموشی در روز با تداوم روند مصرف برق

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: از ابتدای امسال تاکنون 47هزار و500 مگاوات برق در کشور مصرف شده است که نسبت به دوره‎های مشابه خود بی‎سابقه بوده است.

 
Nadimi-13-10-1.jpg

رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی وزارت نفت:12گلوگاه فساد در صنعت نفت شناسایی شد/ وزارت نفت نمی‌تواند به پرونده زنجانی ورود کند

معاون وزیر نفت از شناسایی گلوگاه‌های فساد در صنعت نفت خبر داد و گفت: بررسی پرونده بابک زنجانی در حوزه اختیارات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی وزارت نفت نیست.

 
178-11.jpg

/اختصاصی ایسنا/تابلوی ورود ممنوع صندوق توسعه ملی مقابل وام ازدواج!

برداشت از صندوق توسعه ملی در حالی به عنوان یکی از گزینه های احتمالی تامین منابع وام ازدواج مطرح می شود که مقامات این صندوق با تاکید براینکه انجام این کار نیازمند اصلاح اساسنامه صندوق است، اصلاح آن برای چنین مواردی را منطقی ندانسته و اعلام می‌کنند که در صورت رسمی شدن این موضوع به طور علنی با آن مخالفت خواهند کرد.

 
abdolvahed mirzazadeh (18 of 33).jpg

در سال 1392 رخ دادکاهش سرمایه گذاری صنعتی در 10 استان کشور + جدول

سه استان بوشهر، فارس و تهران 31 درصد از کل سرمایه گذاریهای صنعتی و معدنی انجام شده در سال گذشته را به خود اختصاص دادند.

 
20-453.jpg

نگاهی به بازار اجاره آپارتمان‌های کوچکیک میلیون تومان متوسط اجاره بهای یک خانه 50 متری

با شروع فصل جابجایی و داغ شدن بازار اجاره، میانگین اجاره بهای واحدهای 50 تا 60 متری در کلان‌شهر تهران ماهانه حدود یک میلیون تومان شده است.

 
20-377.jpg

پس از گذشت 5 سال از افتتاح11 کیلومتر از آزادراه قزوین - رشت جا ماند!

با گذشت بیش از پنج سال از افتتاح آزادراه قزوین – رشت هنوز 11 کیلومتر پایانی این آزادراه ساخته نشده است؛ بخشی که در صورت افتتاح گره ترافیک منجیل را باز خواهد کرد.

 
03-425.jpg

ایرانی‌ها از کدام خودروها راضی‌ترند؟

رده‌بندی رضایت‌مندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری عرضه شده در شش ماهه دوم سال گذشته، منتشر شد.

 
9165t.png

در فاز دوم هدفمندیاولین یارانه تابستانی قابل برداشت شد

یارانه 45 هزار و 500 تومانی هر متقاضی دریافت یارانه که ساعت 24 یک شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد اکنون قابل برداشت است.

 
18-465.jpg

معاون سازمان بنادر به ایسنا خبر داددرخواست هندی‌ها برای سرمایه‌گذاری در بندر چابهار

معاون سازمان بنادر و دریانوردی تامین نشدن به موقع فاینانس را علت عقب افتادن طرح توسعه بندر چابهار از برنامه زمانی اعلام کرد و از درخواست هندی‌ها برای سرمایه‌گذاری در این بندر خبر داد.

 
54954__259293_647.jpg

در بهار 93 رخ داد؛افزایش 5 میلیارد دلاری ارزش تجارت خارجی/ تراز تجاری ایران منفی شد

براساس جدیدترین آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران مجموع ارزش تجارت خارجی کشور در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از پنج میلیارد دلار افزایش یافته است.

 
DSC_0883.JPG

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران خبر دادافزایش 20درصدی مصرف برق در تهران/ مشکل سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها در حال حل شدن است

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با تاکید بر این که مصرف برق در تهران 20 درصد رشد داشته است، گفت: ما می‌توانیم 9 هزار و 300 مگاوات برق برای تهران تامین کنیم.

 
madani-1.jpg

/اختصاصی ایسنا/موافقت مدیرعامل سایپا با آزادسازی واردات خودرو

درحالی که بسیاری معتقدند تعرفه‌های فعلی عامل ایجاد فضای انحصاری در بازار خودرو و در نتیجه تنبلی خودروسازان داخلی شده، مدیرعامل سایپا می گوید که مشکلی با آزاد سازی واردات خودرو ندارد زیرا هیچ خودروی خارجی قابلیت رقابت با محصولات ایکس 100 ( پراید ) و تیبا را ندارد، به شرط آنکه فضای کسب و کار کشور نیز از حالت بیمارگونه خارج شود .

 
1340085411_412.jpg

گزارشی از تلفن‌های ثابت 200 میلیون تومانی!

یک خط تلفن ثابت اگر از شرکت مخابرات خریده شود، حدود 50 هزار تومان و درصورت خرید از بازار آزاد حدود 170 تا 200 هزار تومان قیمت دارد اما درصورت رند بودن شماره برای آن قیمتی حتی تا 200 میلیون تومان هم تعریف می‌شود.

 
100-545.jpg

آغاز برداشت برنج و پیش‌بینی میزان تولیدآمار تولید برنج واقعی نیست!

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران از آغاز برداشت برنج خبر داد و گفت:‌ حدود یک میلیون و 800 هزار تن برنج در سال جاری تولید می‌شود که همچون سال گذشته خواهد بود اما آمارهای تولید پارسال مبتنی بر واقعیت نبود.

 
Reduced Home Loan Rates - Search Mortgage Grader.jpg

مرکز آمار اعلام کردپردرآمدترین و کم درآمدترین استانها؛ قم کم هزینه‌ترین

بررسی آمار هزینه و درآمد خانوار در 31 استان کشور نشان می‌دهد که در سال 1392 نسبت به سال 1391 رشد هزینه‌های چهار استان کشور منفی شده است.

 
rahim azad-7-1.JPG

سهمیه بنزین 400 تومانی کمتر از نصف شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان این‌که 54درصد از سهمیه بنزین موجود در کارت های سوخت مصرف شد، گفت: مصرف بنزین 400 تومانی کماکان و بدون محدودیت زمانی اعتبار دارد.

 
7-915.jpg

طحان‌پور:مغازه‌ها تلویزیون 3میلیونی را با 50هزار تومان سود می‌فروشند

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران تاکید کرد:‌ با وجود گرمای زیاد و قرار گرفتن در گرم‌ترین فصل سال در حال حاضر کولر پایین تر از قیمت مصرف‌کننده عرضه می شود.

 
104-159.jpg

مسافت پروازی تهران به عتبات عالیات کاهش می‌یابد

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: براساس هماهنگی های صورت گرفته در راستای تسهیل ناوبری هوایی کشور، به زودی مسافت پروازی تهران به عتبات عالیات 114 کیلومتر (10 دقیقه) کاهش می‌یابد.

 
54.4.85.health.jpg

هم‌زمان با کاهش 6.5 درصدی اشتغالزایی صنعتی رقم خوردرشد 684 درصدی اشتغالزایی در صنعت دخانیات ایران!

تازه ترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از کاهش 6.5 درصدی اشتغال زایی صنعتی و معدنی در کشور در سال 1392 است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار اقتصادی
[ دو شنبه 23 تير 1393 ] [ 19:11 ] [ مصطفی ]
[ ]