اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ سه شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ )

اخبار اقتصادی ( به روز شده در تاریخ سه شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ )

مدیر عامل سازمان تعاون روستایی به ایسنا خبر دادتصویب اجرای قانون انتزاع در دولت/ واگذاری تنظیم بازار به وزارت کشاورزی

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی از تصویب آیین‌نامه اجرایی قانون تمرکز وظایف کشاورزی در هیات دولت خبر داد و گفت: از سال آینده تنظیم بازار محصولات کشاورزی توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

 

واحدی در ایسنا خبر داداعزام نیروهای کمکی راهداری تهران به مازندران

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران صبح امروز از خبرگزاری دانشجویان ایران بازدید کرد و از اعزام اکیپ‌های کمکی راهداری و ماشین‌آلات راهداری و برف‌خور برای بازگشایی مسیرهای مسدود استان مازندران در پی بارش‌ روزهای اخیر و آتی خبر داد.

 

معاون وزیر راه در گفت‌وگو با ایسنا:پاکسازی برف حریم شهرها وظیفه شهرداری است نه وزارت راه

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بارش برف طی روزهای اخیر در استان مازندران از رامسر تا نور و در اکثر محورها در حوزه عملکردی شهرداری قرار دارد؛ نه وزارت راه و شهرسازی.

 

پس از وقفه چندگانه؛تماس تصویری رایتل وصل می‌شود / ارایه سیم‌کارت خانوادگی

بنا بر اظهار معاون وزیر ارتباطات تماس تصویری رایتل در آینده‌ای نه چندان دور مجددا وصل خواهد شد.

 

خوش چهره با حمایت از کمپین نه به یارانه:پرداخت یارانه نقدی به همه مردم بی‌عدالتی است/40درصد از یارانه بگیران باید حذف شوند

استاد اقتصاد دانشگاه تهران ضمن اعلام حمایت از «کمپین نه به یارانه» گفت: دولت باید در کنار اقدامات داوطلبانه در پرداخت یارانه به چهل درصد از دریافت کنندگان تجدید نظر کند.

 

بررسی 10 ماه فراز و نشیب تورم/وعده تورم 35 درصدی محقق شد

اختلاف بین آمار تورم مرکز آمار و بانک مرکزی در حالی در دی ماه به 3.4 درصد رسیده که نرخ تورم اعلام شده توسط مرکز آمار نشان از تحقق وعده دولت مبنی بر کاهش نرخ تورم به 35 درصد تا پایان سال جاری را دارد.

 

مدیر عامل توانیر به ایسنا خبر دادپاره شدن خطوط فشار قوی در مازندران و مشکل برق رسانی به خاطر بسته بودن راه‌ها

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به پارگی خطوط برق از جمله خط فشار قوی در مازندران بر صعب العبور بودن راه تاکید کرد و گفت: تمام تجهیزات برق زیر برف مانده‌اند و در حال حاضر روی رامسر برای برق رسانی متمرکز شده‌ایم.

 

بازهم مقایسه تولیدات کشاورزی با 35 سال پیش!

ایام دهه فجر هر سال همه دستگاه‌های اجرایی به بیان اهداف و میزان پیشرفت خود می‌پردازند اما به نظر می‌رسد مقایسه وضعیت کنونی تولیدات کشاورزی با 35 سال گذشته به گفته کارشناسان تنها باعث عقب‌ماندگی بیشتر از اهداف پیش‌رو می‌شود.

 

آخرین وضعیت راه‌های اصلی و روستایی مازندران

محورهای ارتباطی هراز، سوادکوه، ساری - کیاسر و کندوان باز و تردد در آن تنها با زنجیر چرخ ممکن است.

 

در پی بارش برف و مسدود شدن راه‌های مازندران و گیلانمعاون وزیر راه: راه‌های روستایی آمادگی برف سبک را هم ندارند

مسدود شدن برخی مسیرها در استان‌های مازندران و گیلان درپی بارش برف سنگین از سه شب گذشته، مشکلات قطعی آب، برق و گاز در این مناطق را دوچندان کرده است که معاون وزیر راه ضمن گلایه از اینکه هیچ تمهیداتی برای راهداری روستایی دیده نشده است، گفت: همه نیروها را برای بازگشایی مسیرهای مسدود بسیج‌ کرده‌ایم.

 

رکورد مصرف گاز در تهران شکسته شد/ صرفه‌جویی نشود گاز استان‌های شمالی قطع می‌شود

با توجه به کاهش شدید دما در اکثر استانهای کشور و شکسته شدن رکورد مصرف گاز در روزهای اخیر شرکت ملی گاز اعلام کرد که در صورت رعایت نکردن اصول صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی از سوی مشترکان، احتمال افت فشار و یا قطعی گاز در کشور وجود دارد.

 

مدیرعامل شاپرک عنوان کردخطای کاربر دلیل تراکنش‌های ناموفق در ارائه سبد کالا/شبکه بانکی مشکلی نداشت

مدیرعامل شاپرک تاکید کرد: روز گذشته همزمان با اولین روز ارائه سبد کالا به مردم شبکه از ترافیک عادی برخوردار بوده و تراکنش‌های ناموفق مربوط به خطای کاربران بوده است و ربطی به اختلال در شبکه نداشته است.

 

"راغفر" با انتقاد به تبصره 21 مطرح کردقانون هدفمندی آیه خدا نیست/ تبصره هدفمندی ته مانده تولید را ریشه کن می‌کند

حسین راغفر، پافشاری دولت بر اجرای قانون پرهزینه هدفمندی یارانه‌ها و اصرار بر ادامه یک تخریب را به شدت مورد انتقاد قرار داد و ضمن عنوان آخرین آمار از آثار مخرب فاز اول هدفمندی یارانه‌ها نسبت به عواقب اجرای تبصره هدفمندی در بودجه 93 که به میل دولت به تصویب مجلس رسید هشدار داد.

 

پاکستان در شرف امضای قرارداد گازی 2.5 میلیارد دلاری با قطرپاکستان با وجود مذاکره با ایران به سمت قطر غش کرد

در شرایطی که یک هیات پاکستانی برای به تعویق انداختن ضرب‌الاجل احداث خط لوله ایران - پاکستان به تهران سفر کرده است، این کشور در شرف امضای یک قرارداد سالانه 2.5 میلیارد دلاری با قطر برای واردات گاز طبیعی مایع (ال ان جی) است.

 

مدیرعامل آبفای کشور خبر دادمشکل آبرسانی در رامسر و تنکابن/ گازوئیل ژنراتورها در راه بسته گیر کرد!

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در مورد آخرین وضعیت آبرسانی در مازندران که به علت بارش برف سنگین دراین استان آب قطع شده بود گفت: کماکان برف در حال بارش است و در حال حاضر مشکل آبرسانی در بخش رامسر و تنکابن است که در صورت باز شدن راه‌ها می‌توانیم مشکل را حل کنیم.

 

رییس سازمان هواپیمایی در گفت‌وگو با ایسنا:تاخیر پروازها 40 درصد کاهش یافته است

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: میزان تاخیرات پروازی طی دو هفته اخیر حدود 15 درصد کاهش یافته است. همچنین برای ارتقای سطح کیفی ناوگان هوایی کشور باید سالانه حدود 50 فروند هواپیما به ناوگان هوایی اضافه شود.

 

عسکری آزاد در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کردنگرانی‌های ادغام دو معاونت توسعه و برنامه‌ریزی/ زمان تشکیل سازمان مدیریت مشخص نیست

ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت حجم عظیمی از مسوولیت را ایجاد می کند که با توجه به چالش‌های اجرایی موجود شاید وجود دو ساختار جداگانه نیازی ضروری باشد.

 

رفتار دوگانه آمریکایی‌ها درباره تحریم ایران

رفتار دوگانه آمریکایی‌ها درباره تحریم ایران همچنان پابرجاست و در حالی که از یک سو گروهی خواهان ممانعت از تحریم‌های جدید هستند اما برخی از مقامات از این موضوع نگرانند.

 

آیا بهای نفت افزایش می‌یابد؟

اخیرا و در خلال معاملات امروز آسیا که پس از اخبار رشد اقتصادی آمریکا در آخرین سه ماهه‌ی 2013 حاصل شد، بهای نفت خام در بازار مبادلات نیویورک افزایش یافت.

 

گفت‌و‌گوی مشروح ایسنا با سرپرست مبین نتهیچ وقت وایمکس نمی‌تواند به قیمت ADSL باشد/ توضیح درباره دلایل اختلال در مبین نت

حدود دو سال و نیم از ارائه‌ی خدمات اینترنت توسط شرکت ارتباطات مبین‌نت می‌گذرد و طی این مدت گفته می‌شود بیش از 650 هزار کاربر به استفاده از خدمات این شرکت پرداخته‌اند با این وجود انتقادهایی نسبت به سرویس‌های وایمکس‌ مبین‌نت مطرح است، انتقادهایی که به گفته نایب رییس هیات مدیره این شرکت به نوعی در ماهیت فناوری وایمکس ریشه دارند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اقتصادی

برچسب‌ها: اخبار اقتصادی
[ سه شنبه 15 بهمن 1392 ] [ 1:8 ] [ مصطفی ]
[ ]