اخبار اقتصادی ( جدید )

اخبار اقتصادی ( جدید )

گفت‌وگوی تفصیلی ایسنا با سرمایه‌دار جنجالیبابک زنجانی: نه دلال نفتی‌ام نه رانتخوار ، بسیجی اقتصادی‌ام

بابک زنجانی! این اسم طی چند سال گذشته هر از گاهی در رسانه‌ها مطرح شده و اغلب نیز با حواشی و جنجال همراه بوده است. جست‌وجوی نام او در اینترنت مطالب و عکس‌های فراوانی را به مخاطب ارائه می‌کند که بعضا سوال‌برانگیز بوده و حتی قابل باور نیست.

 

ارایه اطلاعات گمراه‌کننده در بازار نوت‌بوک

هنوز هم فروختن یک نوت بوک به هر روشی حرف اول را می‌زند و هنوز هم اطلاعات دقیقی به مشتری داده نمی‌شود. این در صورتی است که دفاتر نمایندگی برندهای مختلف در هر سال یک یا دو بار برای برخی فروشندگان جلسات مختلف برگزار می‌کنند.

 

خبری از نرخ رشد صنعتی سال 91 نیست

در حالی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری چندی پیش نرخ رشد اقتصادی کشور را در سال گذشته منفی 5.4 درصد اعلام کرد که هنوز خبری از اعلام نرخ رشد صنعت و معدن کشور در سال قبل نیست.

 

درآمد ماهانه مرزنشینان از فروش سوخت چقدر است؟

یکی از معضلاتی که هر دولتی با آن روبه‌رو است پدیده قاچاق است. قاچاق در دو حالت اتفاق می‌افتد؛ زمانی که کالا به صورت غیرقانونی به کشور وارد و از آن خارج می‌شود.

 

مدیرعامل ایران ایر‌تور به ایسنا خبر داد:بیش از 60 درصد هواپیماهای کشور زمین‌گیر هستند

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر‌تور گفت: بیش از 60 درصد از 220 فروند هواپیماهای موجود در کشور که عمرشان به طور میانگین 22 سال است به دلیل فنی و لجستیگی زمین‌گیر هستند.

 

برنج‌های محلی پر محصول تا دو سال آینده معرفی می‌شوند

رییس موسسه تحقیقات برنج از معرفی ارقام برنج هاشمی و طارم پر محصول تا دو سال آینده خبر داد.

 

بهای جهانی طلا به پایین 1400 دلار سقوط کرد

بهای جهانی طلا روز جمعه با کنار کشیدن سرمایه‌گذاران از بازار در آستانه طولانی شدن تهدید مداخله نظامی آمریکا در سوریه، سقوط کرد.

 

عضو کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران:آیین‌نامه بیمه تکمیلی تامین اجتماعی محل ایراد است

عضو هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران با بیان اینکه آیین نامه بیمه تکمیلی سازمان تامین اجتماعی محل ایراد است، گفت: وقتی سازمان تامین اجتماعی از سابقه و منابع بالایی برخوردار است چرا نباید خدمات درمانی ارائه کند؟

 

ضوابط جدید فعالیت نمایندگی‌های عرضه خودرو

در دستورالعمل شرایط و ضوابط فروش خودرو در کشور استانداردها و ضوابط فعالیت نمایندگی‌های عرضه خودروهای داخلی و وارداتی مشخص شده است.

 

معاون نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل44وزارت اقتصاد خبر داد:تحقق بخش زیادی از اهداف معاونت بانکی در دولت‌های نهم و دهم

معاون امور بانکی، بیمه و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 وزارت اقتصاد گفت: براساس گزارش عملکرد خود در دولت‌های نهم و دهم می‌توان اظهار داشت که درصد قابل توجهی از اهداف پیش بینی شده مطابق با برنامه‌های وزارت انجام شده است

 

رییس شورای رقابت تاکید کرد:تعرفه‌ی جدیدی برای مخابرات صادر نشده است

رییس شورای رقابت با بیان اینکه هیچ مصوبه‌ی قیمتی جدیدی برای شرکت مخابرات به تصویب نرسیده است، تاکید کرد: گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر در تعرفه‌ی تماس‌های شرکت مخابرات صحت ندارد.

 

آخرین وضعیت آزادراه تهران - شمال پس از 17 سال

آزادراه 121 کیلومتری تهران - شمال که اولین قراردادش در سال 75 بین وزارت راه و ترابری و بنیاد مستضعفان منعقد شده پس از گذشت 17 سال هنوز تکمیل نشده و تنها قطعه چهار آن به طول 22 کیلومتر بهار امسال زیر بار ترافیک رفته است.

 

سود صنعت بانکی آمریکا به رکورد 42 میلیارد دلار رسید

سود صنعت بانکی آمریکا با افزایش درآمد معاملات به رکورد 42.2 میلیارد دلار در سه ماهه دوم سال جاری میلادی رسید و بانک‌ها میزان سرمایه‌ای را که برای ضرر احتمالی کنار می‌گذارند، کاهش دادند.

 

معاون وزیر راه:وزارت راه و بنیاد مستضعفان به آزادراه تهران - شمال جفا کرده‌اند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ در سال‌های گذشته وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان در تخصیص اعتبارات لازم به آزادراه تهران - شمال جفا کرده‌اند.

 

تهران - شمال آزادراهی که میزبان 8 وزیر شده است آخوندی: وعده‌ برای اتمام آزادراه تهران - شمال بی‌پشتوانه است

وزیر راه و شهرسازی گفت: پیمانکاران زمان اتمام این پروژه را به حل مسائل مالی و حقوقی آن منوط کرده‌اند و هر گونه وعده‌ای در این زمینه بی‌پشتوانه و غیر فنی است.

 

وزیر تعاون اعلام کرد:ترویج فرهنگ تعاون ضامن اجرای عدالت در کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر سیستان و بلوچستان گفت: ترویج فرهنگ تشکیل تعاونیها تضمین کننده اجرای عدالت در مسیر توسعه و عبور از مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور است.

 

سایه سنگین فضای رانتی بر اقتصاد/ توقف ثبت سفارش، بهانه‌ای برای گرانی‌ها

ادامه روند توزیع کالاهای اولویت 10 ناشی از حجم بالای ذخیره این کالاها در انبار‌ها علامت سوال‌های بزرگی همچون میزان دقیق حجم کالای وارداتی در کشور و چگونگی به روز بودن این کالاها با وجود عدم ثبت سفارش را ایجاد می‌کند و شاید هم بیانگر واردات آنها به صورت انحصاری باشد!

 

مناقشه تعیین قیمت خودرو پایان می‌یابد

به زودی با تصمیم وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت مناقشات چند ماه اخیر در زمینه نحوه تعیین قیمت خودرو برای همیشه پایان می‌یابد.

 

عبور مسیر تعالی کشور از جاده کارآفرینی

رییس حوزه مشاوران جوان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تلاش مدیران جوان بنگاه‌های اقتصادی در کنار موسپیدان عرصه جهاد اقتصادی برای پیشرفت کشور از زیباترین صحنه‌ها است.

 

ریاست WTO به آزودوی برزیلی سپرده شد

پاسکال لامی فرانسوی پس از هشت سال ریاست بر سازمان جهانی تجارت (WTO)، جای خود را به روبرتو آزودوی برزیلی می‌دهد که وعده داده جان تازه ای به این نهاد ببخشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اقتصادی
[ شنبه 9 شهريور 1392 ] [ 12:26 ] [ مصطفی ]
[ ]