اخبار اقتصادی

اخبار اقتصادی

کدام گزینه‌ها به همکاری فرا خوانده‌ می‌شوند؟تمام مردان وزیر نیرو !

نزدیک به یک هفته از زمانی که حمید چیت‌چیان با رای قاطع نمایندگان ملت در بهارستان راهی ساختمان وزارت نیرو شد می‌گذرد و حالا با مستقر شدن تدریجی همه وزرا، باید در انتظار انتخاب‌های تعیین‌کننده و انتصاب نیروهای کلیدی هر وزارتخانه و آغاز به کار جدی دولت تدبیر و امید بود.

 

طیب نیا اعلام کرد:اجرای هدفمندی یارانه‌ها با مصوبات قانونی/ ثبات ارز حاکم می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد بحث هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: هدف ما این است که در این زمینه مصوبات مجلس و قانون را عینا اجرا کنیم.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:اتخاذ تصمیماتی برای بازار خودرو تا دوسه هفته دیگر

وزیر صنعت، معدن و تجارت از اتخاذ تصمیماتی برای بازار خودرو تا دوسه هفته دیگر خبر داد.

 

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر دادتبلیغات اخیر برای خودروهای آمریکایی غیرقانونی است/ معرفی شرکت خاطی به نهادهای مسوول

شرکتی که مدعی واردات و فروش خودرو‌های آمریکایی جنرال موتورز در ایران شده برای پیگیری‌های قانونی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به سازمان تعزیرات و همین طور سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان معرفی شد.

 

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی باید واقعی شوند

وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: در راستای افزایش رغبت کشاورزان نسبت به فروش محصولات‌شان به دولت باید قیمت‌های خرید تضمینی را واقعی کرد.

 

خودرو گران نشده، قدرت خرید کاهش یافته است

دبیر انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: ‌در مقایسه با تورم عمومی کشور، خودرو گران نشده بلکه ارزش پول ملی و قدرت خرید مصرف‌کنندگان کاهش یافته است.

 

غم نان، کارگران را به تحمل هر ستم وا می‌دارد...

تحمیل قراردادهای یکسویه و سفید امضاء به کارگران، عدم پرداخت حقوق و مزایا، اخراج بی رویه کارگران و اختلافات ناشی از طبقه‌بندی مشاغل همه و همه از جمله مواردی است که اختلافات میان کارگران و کارفرمایان را دامن می‌زند و پرونده‌های شکایات این دو را در دادگاه‌های کار ایران باز می کند.

 

تخم‌مرغ در ایران 2000 تومان گران‌تر از بازارهای صادراتی

مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخمگذار از افزایش قیمت تخم‌مرغ به شانه‌ای 8500 تومان خبر داد و گفت:‌ قیمت این محصول در بازار داخلی بالاتر از بازارهای صادراتی است به گونه‌ای که هر شانه تخم‌مرغ در بازارهای صادراتی حدود 6200 تومان فروخته می‌شود.

 

سیم‌کارت‌ها گرفتار بازار سیاه شده‌اند؟

تنها طی پنج ماه اول سال جاری کد‌های یک و دو‌ سیم‌ کارت‌های دائمی اپراتور اول 70 تا 80 درصد رشد قیمت داشته‌اند که تاکید می شود بیشترین دلیل این افزایش قیمت، میزان تقاضای کاربران این سیم کارتهاست.

 

نهاده‌های دامی هم‌چنان روی کشتی‌ها معطل‌انداحتمال کمبود مرغ در سه ماه آینده

با توجه به تبعات معطل‌ماندن نهاده‌های دامی در کشتی‌های موجود در بندر امام خمینی (ره) در سه ماه آینده شاهد کمبود مرغ در بازار خواهیم بود.

 

در گفت‌وگو با ایسناتزریق گاز به بزرگترین مخزن ذخیره‌سازی تکذیب شد

آغاز تزریق گاز به دومین مخزن ذخیره سازی گاز کشور تکذیب شد.

 

وزیر اقتصاد خبر داد: برنامه گسترده دولت برای اصلاح فضای کسب و کار / واگذاری‌ها تغییر می‌کند

وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: در حال تهیه یک برنامه عملیاتی تفصیلی هستیم که بتوانیم سمت و سوی واگذاری‌ها را به سمت واگذاری به بخش خصوصی واقعی تغییر دهیم و در کنار آن نیز یک برنامه گسترده برای اصلاح فضای کسب و کار خواهیم داشت.

 

گزارش کامل ایسنا از مراسم تودیع و معارفه وزیر اقتصاد

مراسم تودیع سید شمس‌الدین حسینی و معارفه علی طیب نیا وزرای اقتصادی دولت‌های دهم و یازدهم عصر روز گذشته با حضور اسحاق جهانگیری در سالن شهید مدرس وزرت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

 

مدیرعامل بانک مسکن عنوان کرد:مردم نگران پرداخت تسهیلات مسکن مهر نباشند/ ارائه پیشنهاد رهن ثانویه به بانک مرکزی

مدیر عامل بانک مسکن با تاکید بر این‌که سیاست‌های ما در راستای پرداخت خط اعتباری مصوب مسکن مهر هیچ تغییری نمی‌کند و جای نگرانی وجود ندارد تاکید کرد: پیشنهاد رهن ثانویه را به بانک مرکزی داده‌ایم و هنوز با آن موافقت نشده است.

 

سهمیه بنزین شهریورماه فرداشب در کارت های سوخت

سهمیه بنزین شهریورماه ماه بدون تغییر در قیمت و حجم سهمیه در ساعات پایانی فرداشب (31 مردادماه) در کارتهای سوخت خودرو خواهد بود.

 

کارت قرمز بورس به 5 شرکت

بر اساس مصوبه هیات پذیرش اوراق بهادار پنج شرکت از بورس تهران حذف و به بازار پایه فرابورس منتقل شدند.

 

خودروسازان به دیدار نعمت‌زاده می‌روند

براساس جدیدترین اخبار به دست آمده، خودروسازان در جلسه‌ای با وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت موضوعات مبتلابه این صنعت را بررسی خواهند کرد.

 

هشدار یک اقتصاددان در اجرای اصل 44؛خصوصی‌سازی بنگاه‌های بزرگ، راهبردی اشتباه برای اقتصاد ایران

یک کارشناس اقتصاد با اعتقاد به اینکه خصوصی‌سازی بنگاه‌های بزرگ ملی برای وضعیت موجود اقتصاد ایران اثربخش نیست گفت: این در حالی است که توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در قالب سیاستهای کلی اصل 44 راهبرد مناسب تری در این رابطه خواهد بود.

 

یک باک بنزین؛ در ونزوئلا معادل یک بطری آب و در ترکیه معادل 300 هزار تومان!

قیمت بنزین یکی از فراگیرترین موضوعات نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای جهان است و تقریبا تمام مردم با آن سروکار دارند. در میان کشورهای مختلف جهان این ماده در ترکیه گرانتر از هر کشور دیگر و در ونزوئلا ارزانتر از همه جا عرضه می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 30 مرداد 1392 ] [ 22:50 ] [ مصطفی ]
[ ]