اخبار مسکن مهر

اخبار مسکن مهر

 مسکن مهر؛ چهره خوش دولت برای مردم
اجرای پروژه مسکن مهر استان قزوین تا حد گسترد‌ه‌ای توانست روند خدمت‌رسانی را مضاعف کرده و در تأمین سرپناه برای زوج‌ها و خانواده‌های جوان مؤثر باشد.
 قیمت تمام شده مسکن مهر درود
پروژه 176 واحدی مسکن مهر درود با تفاهم‎نامه سه جانبه راه و شهرسازی ، بانک مسکن و انبوه ‎ساز در 29 تیر 89 شروع و در زمینی به مساحت 12 هزار و 176 متر مربع احداث و به بهره برداری رسیده است .
 آبرسانی به مسکن مهر سربیشه
مدیر امور آب و فاضلاب سربیشه از آمادگی این مجموعه برای واگذاری یک‌هزار انشعاب آب مسکن مهر در این شهر خبر داد.
 آبرسانی به مسکن مهر حاجی‌آباد
مدیر امور آب و فاضلاب قاین گفت: آبرسانی به مسکن مهر حاجی‌آباد و زهان با اعتبار 600 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی‌ها انجام شد.
 تحویل آخرین واحد مسکن مهر کاشان
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان از تحویل آخرین واحد طرح مسکن مهر به متقاضی در این شهرستان خبر داد.
 بهره‌برداری نیمی از مسکن مهر مازندران
معاون عمرانی استانداری مازندران از بهره‌برداری از 54 درصد واحدهای مسکن مهر استان خبر داد.
 همه ی تاثیرات مسکن مهر بر بازار
مسکن مهر از مهمترین اولویت های اقتصادی دولت محمود احمدی نژاد بی شک تاثیرات مفید و مثبتی در اقتصاد ایران و خانه دار شدن بسیاری از خانوارهای ایرانی داشته است ، اما سوال اینجاست که آیا این طرح در دولت یازدهم هم ادامه خواهد یافت ؟
 تکمیل مسکن مهر خراسان شمالی
دولت دهم در حالی به پایان رسید که طرح ابتکاری مسکن مهر این دولت در خراسان شمالی با انبوهی از پروژه های نیمه تمام روبرو است، پروژه هایی که قرار است تا پایان امسال به بهره برداری برسند.
 مزایای آزادسازی معاملات مسکن مهر
یک کارشناس مسکن معتقد است: مسکن مهر پیش از آزادسازی خرید و فروش‌ها در چرخه اقتصاد مسکن حضور داشته و اینگونه خرید و فروش‌ها منجر به افزایش قیمت خانه نمی‌شود.
 تحویل دفترچه اقساط مسکن مهر قم
مدیر املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: تعلل در تهیه صورت‌مجالس تفکیکی و دفترچه اقساط واحدهای مسکن مهر استان قم، سود دوران مشارکت را افزایش خواهد داد.
 زنجان استان برتر در تولید مسکن مهر
مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به کاهش مراجعات مردمی در رابطه با مسکن به ارگان‌ها و اشخاص ذی‌نفوذ اشاره کرد و گفت: زنجان جزو استان‌های رتبه دار در تولید مسکن است.
 تکمیل مسکن مهر خراسان شمالی‌
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بر تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر در این استان تاکید کرد.
 خرید مسکن مهر برای عموم آزاد شد
بر اساس مصوبه وزیران عضو کارگروه مسکن که به تایید رئیس‌جمهوری رسیده، افرادی حقیقی و حقوقی که واجد شرایط طرح مهر نیستند نیز می‌توانند واحد مسکن مهر را خریداری کنند.
 آبرسانی به مسکن مهر خراسان جنوبی
18 هزار و 700 واحد مسکن مهر خراسان جنوبی آبرسانی شد.
 بهانه‌های افزایش وام مسکن مهر
در حالی دولت هدف از افزایش 5 میلیون تومانی وام مسکن مهر را کمک به دهکهای پایین جامعه اعلام کرد که از سال گذشته تاکنون رقم آورده متقاضیان واحدهای مسکن مهر در اطراف تهران را حدود 16 میلیون تومان افزایش داده است.
 تاخیر تکمیل مسکن مهر هرمزگان
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: عدم تکمیل خط انتقال برق باعث ایجاد مشکلاتی برای متقاضیان بویژه متقاضیان مسکن مهر شهرک پیامبر اعظم(ص) شده است.
 احداث پروژه 8500 واحدی شهر زنجان
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه 8 هزار و 500 واحدی مهرشهر زنجان کلنگ‌زنی شد.
 تاثیر سه تصمیم مهر بر بازار مسکن
در حالیکه بارها وزیر راه و شهرسازی خرید و فروش واحدهای مسکن مهر را به منظور کاهش تخلفات ممنوع اعلام و تاکید کرده بود با هر گونه خرید و فروش مسکن مهر برخورد می‌شود، روزهای پایانی دولت دهم آزادسازی معاملات مسکن مهر مصوب شد و لایحه واگذاری قطعی مالکیت اراضی این واحدها نیز به مجلس ارائه شد که به نظر می‌رسد با این شرایط بازار مسکن شاهد فصل تازه‌ای باشد.
 مسکن مهر خوی در حال اتمام
فرماندار خوی گفت: بیش از یک هزار و 800 واحد مسکن مهر در شهرستان خوی در حال ساخت است که 48 واحد آن در داخل شهر واگذار شده و مابقی آنها در کوی ولیعصر با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در حال اتمام است.
 احداث 130 هزار مسکن مهر هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: احداث 130 هزار واحد مسکن مهر در هشت سال اخیر یک رکورد بی‌سابقه است چرا که مجموع واحدهای احداثی در این استان تا پیش از دولت نهم برابر با 234 هزار واحد بوده است.
 قیمت تمام شده مسکن مهر دورود
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: قیمت تمام شده متوسط هر واحد مسکن مهر دورود 36.8 میلیون تومان است.
 سهم آورده مسکن مهر خرمشهر
رئیس راه و شهرسازی خرمشهر گفت: در حال حاضر میانگین سهم آورده اعضای مسکن مهر خرمشهر 30 میلیون ریال است.
 افتتاح مسکن مهر فریدن
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فریدن گفت: 635 منزل مسکونی طرح خرده مالکین مسکن مهر در فریدن به بهره‌برداری رسید.
 ساخت 130 هزار مسکن مهر هرمزگان
استاندارهرمزگان گفت: ساخت 130هزار واحد «مسکن مهر» در هشت سال اخیر یک رکورد بی‌سابقه است چون از آغاز خلقت تا پیش از دولت نهم مجموع واحدهای احداثی مسکن در استان هرمزگان 234هزار واحد بوده است.
 پشت پرده آزاد سازی معاملات مسکن مهر
بهای مسکن مهر در نتیجه این اقدام دولت تا سقف 50 درصد افزایش خواهد یافت و این امر افزایش قیمت در سایر مسکن ها را به دنبال خواهد داشت... آمار دولت از ساخت و ساز مسکن کشور کذب است و یک میلیون خانوار بدون مسکن داریم.
 مسکن مهر؛ محبوب مردم، مغضوب سیاسیون
مسکن مهر اولویت اشتباهی است، تسهیلات مسکن مهر عامل افزایش نقدینگی است، مسکن مهر معماری اسلامی ندارد، مسکن مهر ۲۰ سال هم دوام نمی آورد، اعطای تسهیلات کم بهره به مسکن مهر تورم زا است، مسکن مهر در بیابان ساخته شده، مسکن مهر آب و برق و گاز ندارد، اما ساکنان مسکن مهر حرف های دیگری می زنند، از تحقق رویای خانه دار شدن تا مدیون کردن فرزندانشان برای قاب کردن عکس احمدی نژاد به دیوار خانه هایشان.
 افتتاح مسکن خودمالکی گرگان و آق قلا
رئیس بنیاد مسکن گرگان و آق قلا گفت: 700 واحد مسکن مهر خودمالکی در این دو شهرستان تاکنون به بهره برداری رسیده است.
 ساخت انبوه مسکن مهر استان مرکزی
معاون مسکن سازمان مسکن و شهرسازی استان مرکزی گفت: 21 هزار واحد مسکونی شهری در سطح استان افتتاح شده و به متقاضان تحویل داده شده است و 20 هزار واحد نیز در دست ساخت است.
شرایط ثبت‌نام مسکن ویژه در کیانشهر  
شرایط ثبت‌نام مسکن ویژه در کیانشهر
مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران گفت: شرایط ثبت‌نام در فاز دوم مسکن ویژه تهران که در منطقه کیانشهر است، به زودی اعلام می‌شود.
 رونق خرید فروش مسکن مهر بدون سند!
در حالی دولت در مصوبه اخیر خود با دستور صدور سند برای واحدها به نوعی خرید و فروش مسکن مهر را آزاد کرده است که تاکنون برای اکثریت این واحدها سند ملکی به ثبت نرسیده و در خرید و فروش، واجد شرایط بودن خریداران این واحدها مشخص نمی شود.
 واگذاری مسکن مهر سرایان
رئیس اداره راه و شهرسازی سرایان گفت: تعداد 610 واحد مسکونی مهر به متقاضیان واجد شرایط در این شهرستان واگذار شده است.
 مهرنشینان علی آبادی سرگردان
حدود 10 روز از آخرین وعده مسئولان برای افتتاح مسکن مهر علی آبادکتول می گذرد و این طرح همچنان در لیست انتظار برای تحویل قرار دارد.
 مکان یابی نادرست مسکن مهر گرگان!
نایب رئیس شورای شهر گرگان، مکان یابی سایت مسکن مهر گرگان را در راه آهن نادرست دانست و اظهار داشت: طی چند سال گذشته مکان یابی غلط و غیرکارشناسی سایت سایت مسکن مهر در راه آهن تاریخی امکان الحاق این فضای باارزش به سرانه های عمومی را از مردم این شهر گرفته است.
 گلایه متقاضیان مسکن مهر کرمانشاه
جمعی از متقاضیان مسکن مهر شهر کرمانشاه در اعتراض به واگذار نشدن واحدهای پروژه ایثار (مهر 2) به متقاضیان در موعد مقرر، امروز، هفتم مرداد مقابل ساختمان شماره دو اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه تجمع کردند.
معامله مسکن‌مهر آزاد شد  
معامله مسکن‌مهر آزاد شد
روزهای آخر عمر کاری دولت دهم را می‌توان به‌واسطه سه اقدام هیات‌دولت، روزهای گشایش بخت صاحبان مسکن‌مهر نام‌گذاری کرد.
نقشه راه دولت روحانی برای مسکن  
نقشه راه دولت روحانی برای مسکن
موج جدیدی از تقاضا برای مسکن در پی ورود متولدین دهه شصت به این بازار، در کشور به وجود آمده و لذا برنامه‌ریزی مناسب برای پاسخ‌گویی به این نیاز در دولت یازدهم بسیار ضروری است که در این گزارش، به هفت اولویت نقشه راه دولت یازدهم برای بهبود وضع بازار مسکن پرداخته شده است.
شرایط جدید خرید و فروش مسکن مهر  
شرایط جدید خرید و فروش مسکن مهر
با موافقت هیات وزیران و در راستای حمایت بیشتر دولت از دهک های پایین جامعه، سقف تسهیلات مسکن مهر تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و شرایط خرید و فروش مسکن مهر اعلام شد.
 ساخت مساجد مسکن مهر خراسان
مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی از ساخت 15 باب مسجد در مسکن‌های مهر استان خبر داد.
 مسکن مهر خراسان‌رضوی آماده افتتاح
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی از افتتاح 42 هزار واحد مسکن مهر در استان با حضور رئیس جمهور در آینده نزدیک خبر داد.
 پیشرفت اندک مسکن ویژه تهران
ساخت و ساز مسکن ویژه در سایت تهرانسر به حالت نیمه تعطیل درآمده و با گذشت یکسال از زمان آغاز پروژه تنها 30 درصد پیشرفت داشته است که در این باره پیمانکاران اعلام می کنند، نرخ پایین ساخت دلیل کندی پروژه های مسکن مهر است.
افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر  
افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر
با موافقت هیات وزیران و در راستای حمایت بیشتر دولت از دهک‌های پایین جامعه، سقف تسهیلات مسکن مهر تا سقف 30 میلیون تومان افزایش یافت.
 شرط ماندن در مسکن ویژه تهرانسر
واجدان شرایط مسکن ویژه تهرانسر مهلت دارند تا هفتم شهریورماه موجودی حساب خود را به 60 میلیون تومان برسانند در غیر این صورت از لیست ثبت‌نام این سایت حذف می‌شوند.
 واگذاری مسکن مهر آذربایجان شرقی
محمد رضا رحیمی در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور در شهر سهند واقع در شهرستان اسکو ، همزمان با افتتاح مجتمع 270 واحدی رصد در این شهر، در مجموع 9459 واحد مسکونی را در سطح استان افتتاح کرد.
 تلاش برای اتمام مسکن‌ مهر خوزستان
استاندار خوزستان گفت: باید تلاش کنیم تا قبل از اتمام دولت دهم، روی کار آمدن دولت جدید و تغییر سیاست‌ها مابقی مسکن مهر را به پایان برسانیم.
 پرداخت اقساط مسکن مهر خوزستان
استاندار خوزستان گفت: ساکنان خانه‌های مسکن مهر که واحدهای خود را دریافت کرده‌اند به سرعت نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات خود اقدام کنند تا هزینه بیشتری پرداخت نکنند.
افزایش آورده متقاضیان مسکن ویژه  
افزایش آورده متقاضیان مسکن ویژه
پیش خریداران مسکن ویژه تهرانسر باید آورده خود را حداکثر تا تاریخ 7 شهریورماه به 60 میلیون تومان افزایش دهند، در غیراین صورت از پروژه حذف می شوند.
 سهم آورده مسکن‌مهر شادگان
سرپرست فرمانداری شادگان از اعضای تعاونی‌های مسکن‌مهر شهرستان خواست برای تسریع در روند ساخت و ساز، سهم آورده خود را به موقع پرداخت کنند.
اراضی مسکن مهر باید واگذار شود  
اراضی مسکن مهر باید واگذار شود
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان البرز گفت: با وجود اینکه واگذاری مالکیت قطعی زمین به متقاضیان با افزایش قیمت همراه است اما این اقدام مناسب خواهد بود و باید عرصه و اعیان مسکن مهر به متقاضیان واگذار شود.
 سهم کردستان در مسکن مهر
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تاکنون 60 درصد از سهمیه استان در بخش مسکن مهر تحقق یافته و مابقی تعهدات تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.
مسکن مهر کردستان افتتاح شد  
مسکن مهر کردستان افتتاح شد
طی مراسمی 4 هزار واحد مسکن مهر با حضور معاون اول رئیس جمهور در کردستان افتتاح شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 14 مرداد 1392 ] [ 15:44 ] [ مصطفی ]
[ ]