احداث پروژه 56 واحدی مسکن مهر دیلم

احداث پروژه 56 واحدی مسکن مهر دیلم

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر، به همراه فرماندار دیلم و شماری از مسئولان محلی از پروژه 56 واحدی مسکن مهر دیلم بازدید کردند.

 

در این بازدید اعضای هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر نیز به همراه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر و فرماندار دیلم از پروژه 56 واحدی خیرین مسکن ساز این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید ضمن بررسی روند پیشرفت فیزیکی، مشکلات و موانع موجود، راهکارهایی برای چگونگی برطرف کردن آنها ارائه شد. پروژه مذکور در هفت بلوک چهار واحدی و در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال ساخته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر در ادامه در ارتباط با برگزاری دوره آموزشی برای ناظرین نظام فنی روستایی هم گفت: یک دوره آموزشی با همکاری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر به مدت 186 ساعت برای ارتقاء سطح علمی ناظرین فنی روستایی استان برگزار شد.

ابراهیم فرزانه گفت: دوره مذکور در موضوعات جوشکاری، مباحث 5-8-12 و 19 مقررات ملی ساختمان و همچنین روش‌های اجرای سقف، پی کنی، قالب بندی و آرماتوربندی، بتن ریزی و سفت کاری با تعداد 40 شرکت کننده برای بالابردن و بروز رسانی اطلاعات ساخت و ساز و نظارت ناظرین نظام فنی روستایی استان به پایان رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ شنبه 26 اسفند 1391 ] [ 20:18 ] [ مصطفی ]
[ ]