نیکزاد وزیری مافوق صوت است!

نیکزاد وزیری مافوق صوت است!

استاندار تهران با بیان اینکه نیکزاد وزیری مافوق صوت است، گفت: نیکزاد در همه روزهای تعطیل و غیر تعطیل فعالیت می کند و شب و روز نمی شناسد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه افتتاح تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه در شهریار، 12 چراغ راهنمایی و رانندگی را حذف کرد، گفت: حدود 52 هزار واحد مسکن مهر قبل از سال جدید در استان تهران به افتتاح می رسند.

 

فریبرز واحدی در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح سپاه در شهریار و افزایش ظرفیت محور چیتگر شهریار، اظهار داشت: ورودی شهرستان شهریار با ترافیک زیادی مواجه بود که با افتتاح این تقاطع غیرهمسطح، 12 چراغ راهنمایی و رانندگی در این مسیر حذف شد.

وی با بیان اینکه این پروژ از سوی شهرداری آغاز شده بود، گفت: به دلیل وجود معارضان و عدم تامین منابع مالی، پروژه راکد مانده بود که از فروردین ماه امسال از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه این پروژه در کمتر از 9 ماه به پایان رسید، افزود: این پروژه با کمترین منابع و در کمترین زمان ممکن از سوی پیمانکار به اجرا رسید در حالیکه هنوز بدهی به پیمانکار پرداخت نشده است.

واحدی با اشاره به اینکه هزینه اجرای پروژه 7 میلیارد تومان بوده است، گفت: 12 میلیارد تومان هم بابت رفع معارضان و مشکلات موجود هزینه شد که در نهایت با 19 میلیارد تومان پروژه به اجرا رسید. وی با اشاره به تعریض محور چیتگر - شهریار، اظهار داشت: از اواخر سال 90، تعریض این محور انجام گرفت و در حال حاضر این محور از قلعه حسن خان 6 خطه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به افتتاح امروز 11 هزار و 700 مسکن مهر در استان تهران با اعتبار 450 میلیارد تومان، بیان کرد: حدود 52 هزار واحد دیگر هم قبل از سال جدید در استان تهران به افتتاح می رسند.

واحدی ارزش پروژه های حوزه حمل و نقل که به بهره برداری رسید را 30 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تقاطع غیرهمسطح سپاه از پروژه های مهرماندگار بود که باید به سرعت به پایان می رسید.

در ادامه مرتضی تمدن استاندار تهران با اشاره به اینکه تاپایان سال هرروز 5 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران افتتاح می شود، گفت: 4 میلیون و 200 هزار واحد در 8 سال گذشته در کشور ساخته شده است و یا در حال ساخت است. وی با بیان اینکه نیکزاد وزیری مافوق صوت است، گفت: نیکزاد در همه روزهای تعطیل و غیر تعطیل فعالیت می کند و شب و روز نمی شناسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ شنبه 26 اسفند 1391 ] [ 20:18 ] [ مصطفی ]
[ ]