کیفیت پایین مسکن مهر همدان

کیفیت پایین مسکن مهر همدان

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: کیفیت پایین مسکن مهر ناشی از کمبود نیروی اجرایی است.

 

حسین جلالیان با بیان اینکه کیفیت یکی از مهمترین شاخصه های مسکن مهر در استان همدان است، گفت: این طرح حرکت بزرگی بود چرا که حتی ظرفیت سازمانی در این اداره قبل از اجرای آن وجود نداشت. وی ادامه داد: با هماهنگی سازمان نظام مهندسی تمام مسکن های مهر در استان همدان با نظارت مهندسان مجرب این سازمان ساخته شده است.

وی با رد عدم نظارت کافی و کیفیت پایین مسکن مهر استان همدان اظهار داشت: برای اولین بار در کشور تمام ساختمان های طرح مسکن مهر بر اساس قوانین مبحث 19 ساختمان ساخته شده است.

برخی از مهندسین ناظر سازمان نظام مهندسی برکنار شده اند

جلالیان با اشاره به اینکه حتی برای رفع ضعف ها برخی از مهندسین ناظر سازمان نظام مهندسی برکنار شده اند، بیان کرد: کیفیت پایین در مسکن مهر تنها در برخی شهرستان ها دیده می شود که این نیز به پایین بودن کیفیت مصالح و کمبود نیروی انسانی است.

معاون مسکن اداره کل راه و شهر سازی استان همدان اضافه کرد: هرجایی مصالح نامناسب استفاده شده دستور تخریب آن را صادر کرده ایم. وی با اشاره به اینکه تاکنون 38 هزار و192 واحد مسکن مهر در استان همدان عقد قرار داده شده است، ادامه داد: از این میزان 36 هزار واحد به پی ریزی،32 هزار واحد به اسکلت بندی،21 هزار واحد به سفت کاری و 26 هزار واحد به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: بانک ها برای ساخت مساکن مهر تاکنون 836 میلیارد تومان تسهیلات داده اند که از این میزان 600 میلیارد تومان آن به متقاضیان پرداخت شده است. وی در پایان با اشاره به اینکه آمادگی افتتاح مساکن مهر در زمان سفر ریاست جمهوری به استان همدان را نداشتیم اما توانستیم با هماهنگی ها 19 هزار و870 واحد را آماده افتتاح کنیم، بیان کرد: 18هزار و840 واحد از این تعداد در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت واگذار شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ شنبه 26 اسفند 1391 ] [ 20:16 ] [ مصطفی ]
[ ]