اولتیماتوم یک هفته‌ای فرماندار میانه به تعاونی‌های مسکن مهر پایان یافت

اولتیماتوم یک هفته‌ای فرماندار میانه به تعاونی‌های مسکن مهر پایان یافت

اولتیماتوم یک هفته‌ای فرماندار میانه به تعاونی‌های مسکن مهر پایان یافت و ...

 

 در پی اتمام مهلت یک هفته‌ای فرماندار میانه به برخی از تعاونی‌های مسکن مهر برای رفع مشکلات خود در راستای تحویل به موقع واحدها، یکی از تعاونی‌های مسکن مهر میانه به دادگاه ارجاع شد.

فرماندار میانه طی دستور ویژه در جلسه بحث و بررسی مشکلات مسکن‌های مهر میانه از دادستان خواست تا به صورت همه جانبه این مشکل را بررسی و در رفع آن بکوشند. تقی خلفاپور با بیان مشکل برخی از تعاونی‌ها، اشتباهات از سوی این تعاونی‌ها و عدم پرداخت سهم اعضا را علت اساسی مشکل به وجود آمده خواند و گفت: سهم آورده توسط اعضای باقیمانده باید مشخص و واریز شود.

وی از خلع ید یکی از تعاونی‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: کارشناسان رسمی استان با نمایندگان راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی از محل پروژه بازدید و نتیجه را بعد از جمع بندی به ادارات کل منعکس کرده‌اند که پیگیریم پیمانکار واجد شرایط انتخاب و پروژه اجرا شود. وی اظهار کرد: پس از تسویه حساب و اعلام دادستان باید واحدها به اعضای واجدالشرایط تحویل شده و نقشه‌های تفکیک طبقات نیز در حداقل زمان ممکن حل شود.

فرماندار میانه افزود: جلسه عمومی یکی از تعاونی‌ها با حضور اعضا همزمان با 24 اسفند در حسینیه قمربنی هاشم با حضور نمایندگان تعاونی‌ها برگزار و مشکلات و راه‌حل‌های اجرایی و عملی اتخاذ خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ جمعه 25 اسفند 1391 ] [ 18:54 ] [ مصطفی ]
[ ]