نوسازی 5 هزار مسکن بافت فرسوده تهران

نوسازی 5 هزار مسکن بافت فرسوده تهران

نوسازی 5 هزار مسکن بافت فرسوده تهران
 
 
153935 -۲۲ اسفند ۱۳۹۱
آمارها نشان می دهد از ابتدای روند اعطای تسهیلات نوسازی تا نیمه اسفندماه در استان تهران 87 هزار و 89 واحد مسکونی به بانک های عامل معرفی شده اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از ابتدای روند اعطاء تسهیلات نوسازی تا نیمه اسفندماه در استان تهران 87 هزار و 89 واحد مسکونی به بانک های عامل معرفی شده اند. گفت: تا پایان بهمن ماه امسال هم 5 هزار و 887 پروانه از سوی شهرداری در محدوده بافت های فرسوده شهر تهران صادر شده است.

 

مجید کیان پور در خصوص آمار ارایه تسهیلات در استان تهران، اظهار داشت: آمارها نشان می دهد از ابتدای روند اعطای تسهیلات نوسازی تا نیمه اسفندماه در استان تهران 87 هزار و 89 واحد مسکونی به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه در این مدت 50 هزار و 33 واحد مسکونی در بافت فرسوده موفق به دریافت تسهیلات نوسازی از بانک های عامل شده اند، گفت: پروانه های صادر شده از سوی شهرداری تهران در محدوده بافت های فرسوده هر سال با رشد همراه است که بر همین اساس در سال 88 ، 2 هزار و 410 پروانه، سال 89، 4 هزار و 742 پروانه ساختمانی صادر شد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با بیان اینکه در سال 90 تعداد 8 هزار و 638 پروانه ساختمانی صادر شد، افزود: تا پایان بهمن ماه امسال هم 5 هزار و 887 پروانه از سوی شهرداری در محدوده بافتهای فرسوده شهر تهران صادر شده است.

کیان پور تصریح کرد: از شروع نوسازی بافت های فرسوده در استان تهران تاکنون در حدود 50 هزار تسهیلات نوسازی اختصاص یافته که این تسهیلات از محل خط اعتباری مسکن مهر و منابع داخلی بانکها تامین شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: نرخ سود تسهیلات در بافتهای فرسوده در دوران مشارکت بین 18تا 21درصد و در زمان فروش اقساطی 15درصد است، ضمن آنکه نرخ سود تسهیلات در قالب مسکن مهر پرداخت خود مالکی نیز به ترتیب 9 درصد، 7 درصد و 4 درصد برای شهر تهران، مراکز استانها و سایر شهرها تعیین شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ جمعه 25 اسفند 1391 ] [ 18:50 ] [ مصطفی ]
[ ]