مسکن مهر استان همدان تحویل شده

مسکن مهر استان همدان تحویل شده

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: تاکنون سه هزار و 152 واحد مسکن مهر در استان همدان در قالب تعاونیهای مسکن مهر تحویل متقاضیان شده است.

 

مسعود اقلامی را یکی از برنامه های مطلوب دولت نهم و دهم عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت جوان در کشور و نیاز به مسکن و با توجه به وضعیت قیمتی مسکن، امکان تهیه مسکن برای همه افراد جامعه امکان پذیر نبود.

وی اظهار کرد: تشکیل تعاونی مسکن مهر با مزیتهایی مانند در اختیار گذاشتن زمین رایگان برای متقاضیان و وامهای کم بهره، در کاهش قیمت واحدهای مسکونی بسیار تاثیر گذار است.

اقلامی با اشاره به اینکه متقاضیان مسکن مهر دارای شرایط خاصی هستند، عنوان کرد: از ابتدای این طرح 119 تعاونی مسکن مهر، ساخت هشت هزار و 311واحد مسکونی را در استان همدان برعهده گرفتند.

وی از تحویل سه هزار و 152واحد مسکن مهر به متقاضیان خبر داد و افزود: هزار و 135 واحد نیز آماده تحویل بوده و مابقی واحدها از پیشرفت 90درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان اضافه کرد: از این تعداد واحد، چهار هزار و 275 واحد در همدان، هزار و 958 واحد در ملایر و 731 واحد در تویسرکان و مابقی در شهرستانهای اسدآباد و نهاوند و بهار و کبودرآهنگ ساخته شده است.

اقلامی با اشاره به اینکه میانگین مساحت هر واحد 75متر مربع است، عنوان داشت: در پایان کار تعاونی های مسکن مهر 623 هزار و 352 متر مربع واحد مسکونی را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

وی کیفیت واحد های مسکن مهر را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: ناظرین و مهندسین ساختمانی همه شرایط و کیفیت ساخت این واحدها را مدام مورد بررسی قرار داده اند.

وی در مورد افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تاثیر آن بر قیمت واحدهای مسکن مهر نیز گفت: گزارش قیمت ها در مجمع اعلام و توجیه شده و توسط شرکت های حسابرسی دقیقا حسابرسی شده و مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مسکن مهر در قالب تعاونی به قیمت تمام شده و بدون بهره در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، افزود: با توجه به اینکه زمین این واحدها رایگان بوده، قیمت واحدها بسیار پایینتر از قیمت مسکن به نرخ روز است.

اقلامی با بیان اینکه اجرای طرح مسکن مهر در تعدیل عرضه و تقاضا موثر بوده است، عنوان کرد: اگر این طرح اجرا نمی شد، قیمت مسکن خیلی بیشتر از وضعیت فعلی بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:53 ] [ مصطفی ]
[ ]