احداث مسکن ارزان در شهریار

احداث مسکن ارزان در شهریار

تخصیص وام ۲۵ میلیون تومانی با سود مصوب بانک مسکن، قیمت پایین هزینه ساخت در قیاس با میانگین قیمت منطقه از جمله شرایط پیش‌فروش واحدهای مسکونی شهرک مهستان در شهرستان شهریار است.

 

حسین شعبانی - مدیر اولین پروژه خودمالکی کشور اظهار کرد: تاکنون ۱۶۰۰ واحد مسکونی از پروژه واحدهای مسکونی شهرک مهستان در شهرستان شهریار پیش فروش شده است. وی با اشاره به پیش‌فروش نیمی از واحدهای مسکونی شهرک مهستان در شهرستان شهریار، از تاثیرگذاری این پروژه در کاهش قیمت مسکن در این شهرستان خبر داد.
شعبانی افزود: نحوه پرداخت اقساط در قالب پنج فاز شش ماهه است، تخصیص وام ۲۵ میلیون تومانی با سود مصوب بانک مسکن، قیمت پایین هزینه ساخت در قیاس با میانگین قیمت منطقه، بکارگیری فناوری‌های نوین و سایر امکانات زیربنایی و روبنایی از جمله شاخص‌ترین ویژگی‌های این پروژه است.
وی افزود: عملیات اجرایی و پیش‌فروش پروژه 3000 واحدی شهرک مهستان که در زمینی به مساحت ۱۸۰ هزار متر مربع (۱۸ هکتار) در شهرستان شهریار صورت گرفته در تیرماه امسال کلید خورد اما با گذشت شش ماه از فرِآیند اجرای این پروژه، پیش‌فروش این واحد‌ها از سوی دست‌اندرکاران مربوطه موفقیت آمیز ارزیابی شده است.
شعبانی گفت: تاکنون ۱۶۰۰ واحد مسکونی از این پروژه پیش‌فروش شده است و با توجه به اینکه شرکت متبوع پروژه ۱۳۵۶ واحدی ثامن‌الائمه فردوسیه شهرستان شهریار (نخستین پروژه خود مالک و ارزان‌ترین پروژه طرح مسکن مهر) را با موفقیت اجرا کرد، استقبال شهروندان از پیش‌فروش شهرک مهستان فرا‌تر از انتظار است. به گفته وی نزدیکی به مترو، وجود کلیه خدمات زیربنایی و روبنایی از جمله دیگر شاخصه‌های این شهرک محسوب می‌شود.
مدیر اولین پروژه خودمالکی کشور با اشاره به اینکه علمیات احداث این پروژه در بازه زمانی دو ساله به پایان می‌رسد،‌ بیان کرد: با توجه به افزایش قیمت مسکن و مشکلات مردم در تامین نقدینگی به دنبال تسیهل شرایط پرداخت اقساط پیش‌فروش در این پروژه بوده‌ایم و با این رویکرد، متقاضیان صرفا با پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون تومان به عنوان آورده اولیه، می‌توانند دراین پروژه ثبت‌نام کرده و مابقی مبلغ را در قالب اقساط در بازه زمانی سه ساله پرداخت کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:52 ] [ مصطفی ]
[ ]