ثبت نام مسکن ویژه تهران ادامه دارد

ثبت نام مسکن ویژه تهران ادامه دارد


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه ساخت بیش از دو هزار واحد در سایت تهرانسر در حال اجراست، گفت: هم اکنون هم ثبت نام متقاضیان برای مسکن ویژه تهران انجام می گیرد.

 

فریبرز واحدی با اشاره به اینکه واحد نمونه سایت تهرانسر برای بازدید از متقاضیان، 25 اسفند ماه آماده می شود، گفت: هر کدام از سه پیمانکار یک واحد نمونه را برای بازدید متقاضیان مبله می کنند و پیمانکار چهارم به دلیل اینکه زمان ساخت را دیرتر شروع کرده به این موضوع نمی رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: سایت تهرانسر برای ساخت بیش از 3300 واحد طراحی شده و در حال حاضر بیش از 2 هزار واحد آن در دست اجرا است که در مراحل مختلف فونداسیون، سفت کاری و بعضی از واحدها در مرحله نازک کاری قرار دارند.

وی درخصوص ثبت نام متقاضیان جدید مسکن ویژه تهران، اظهار داشت: هر متقاضی که 4 شرط تعیین شده را داشته باشد، می تواند با ورود به سامانه برای مسکن ویژه ثبت نام کند.

واحدی با بیان اینکه این دسته از متقاضیان باید قسط اول و دوم را با هم به حساب واریز کنند، افزود: متقاضیان با مراجعه به بانک مسکن، حسابی به نام خود افتتاح می کنند و پس از واریز دو قسط اول و دوم در لیست قرار می گیرند.

براین اساس ثبت نام از طریق سایت اینترنتی  Tehran.maskanmehr.net انجام می گیرد و متقاضیان باید شرایطی که در شیوه نامه ثبت نام مسکن ویژه اعلام شده، داشته باشند.

مسکن وِیژه تهران در مناطق تهرانسر، حکیمیه و چیتگر ساخته می شود که شرایط واریز پول شامل مبلغ کل هر واحد (بهای تمام شده ساخت اعیان با احتساب کلیه هزینه های مربوط و بهای کارشناسی روز قدر السهم عرصه) خواهد بود که بصورت نقد و اقساط پرداخت می شود.

هزینه نقدی شامل کل بهای تمام شده ساخت اعیان و هزینه های مربوطه و 30 درصد از بهای کارشناسی روز قدرالسهم عرصه بصورت نقدی و در 5 مرحله پرداخت می شود و سهم اقساطی بصورت اقساط ماهیانه طولانی مدت (حداکثر 10 ساله) پرداخت خواهد شد به نحوی که اقساط ماهیانه سال اول حداکثر 10 میلیون ریال است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:49 ] [ مصطفی ]
[ ]