مسکن مهر ملایر واگذار شد

مسکن مهر ملایر واگذار شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: بیش از سه هزار واحد مسکن مهر در ملایره به بهره برداری رسیده و به متقاضیان تحویل داده شده است.

 

حسن خیریان پور اظهار داشت: از این تعداد مسکن دو هزار و 430 واحد مربوط به مسکن مهر شهر ملایر، 222 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر ازندریان، سامن، جوکار و زنگنه و 944 واحد نیز در بافت فرسوده ملایر بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از هشت هزارواحد مسکونی مهر در قالب تعاونی، مسکن شهرهای زیر25 هزارنفر و بافت فرسوده در حال ساخت است، گفت: مسکن مهر ملایر در بهترین نقطه شهر ملایر واقع شده و یکی از بهترین مسکن های مهر کشور است.

خیریان پور به امکانات مسکن مهر ملایر اشاره کرد و افزود: در مسکن مهر شهر ملایر ساخت دو باب مدرسه، دوباب مسجد، فروشگاههای متعدد، کلانتری در نظر گرفته شده و بزودی در این مکان احداث می شود.

رئیس اداره راه ومسکن و شهرسازی ملایر نیز گفت: تعداد واحدهای مسکن مهر شهرستان ملایر که تاکنون پروانه ساخت خود را دریافت کرده اند 9 هزار و 291 واحد است که شامل سه جانبه، تعاونی ها، خود مالکین، شهرهای زیر 25هزار نفر و بافت فرسوده است.

غلامحسین تقوی افزود: از این تعداد واحد پنج هزار و 677 واحد در مرحله نازک کاری قرار دارند. وی بیان داشت: دو هزار و 430 واحد مسکن مهر در ملایر توسط رئیس جمهور افتتاح شد که 222واحد در شهرهای زیر 25هزار نفر و مابقی در مسکن مهر، روستایی و بافت فرسوده بود. وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز چهار و500 واحد آماده بهره برداری شده است.

تقوی ارزش ریالی مسکن های مهر ملایر را بیش از 200 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ در قالب تسهیلات مسکن مهر در شهرستان ملایر بوده است. وی افزود: در سال جاری 944 واحد در بافت فرسوده تحویل مردم شده که با واحدهای سالهای 89 و 90 که 473 واحد در بافت فرسوده بود در مجموع در سه سال یک هزار و 425 واحد در بافت فرسوده تحویل مردم شده است.

رئیس اداره راه و مسکن و شهرسازی ملایر با بیان اینکه مسکن مهر در شهرستان ملایر همچنان در دست ساخت است، گفت: یک هزار و 115واحد نیز در قالب تعاونیهای سه جانبه در دست ساخت است که 200 واحد بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و مابقی از 20 تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند. تقوی افزود: مسکن مهر شاهد نیز همچنان در حال ساخت است که بیشتر این واحدها 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:48 ] [ مصطفی ]
[ ]