برق‌رسانی مسکن مهر چهارمحال بختیاری

برق‌رسانی مسکن مهر چهارمحال بختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از هزینه شدن ۳۰ میلیارد ریال برای برق‌رسانی به طرح‌های «مسکن مهر» استان خبر داد.

 

رحمت‌الله حمامیان افزود: تاکنون ۶۳ هزار متر شبکه‌ی توزیع برق احداث و ۵۲ دستگاه ترانسفورماتور نیز در طرح‌های «مسکن مهر» نصب شده است. به گفته‌ی وی، با احداث این شبکه‌ها و برق‌رسانی به پروژه‌های «مسکن مهر» ۲۴۷۰ خانوار از نعمت برق برخوردار شدند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که طرح‌های «مسکن مهر» در شهرهای فرخ‌شهر، فرادنبه، هفشجان و فاز نخست برق‌رسانی به الهیه بروجن به پایان رسیده است، افزود: برق‌رسانی به «مسکن مهر» در شهرکرد، سامان، فارسان، لردگان و بروجن نیز در حال اجراست.
حمامیان خاطرنشان کرد: هم‌زمان با آماده شدن واگذاری واحدهای در حال ساخت در پروژه‌ی «مسکن مهر» و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، شرکت توزیع نیروی برق استان، آمادگی لازم برای تامین برق، تحویل انشعابات برق و نصب کنتور به متقاضیان را دارد.
وی ادامه داد: به محض ساخت بلوک‌های جدید و آماده‌سازی مسیر برای احداث تجهیزات برق در «مسکن مهر»، برق‌رسانی به بلوک‌های جدید هم در دستور کار این شرکت است.
به گفته‌ی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، شرکت توزیع نیروی برق استان به ۲۸۰ هزار و ۵۶۰ مشترک برق در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری و صنعتی خدمت‌رسانی می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:32 ] [ مصطفی ]
[ ]