ساخت مسکن مهر خبرنگاران در چالوس

ساخت مسکن مهر خبرنگاران در چالوس

استاندار مازندران از پروژه مسکن مهر در دست احداث خبرنگاران در چالوس بازدید کرد.

 

سید علی‌اکبر طاهایی مسکن مهر را نماد خدمت پاک و صادقانه دولت برشمرد و افزود: مسکن مناسب از مهم‌ترین نیازهای هر فرد بوده که نقش بسزایی در رشد و بالندگی انسان‌ها و جامعه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: طرح عظیم و ملی مسکن مهر در راستای کاهش دغدغه‌های هموطنان در تامین سرپناه مناسب و ایجاد تعادل در بازار مسکن و پاسخگویی به بازار تقاضا در دولت نهم با نگاهی ویژه به وضعیت مسکن گروه‌های مختلف درآمدی به ویژه گروه‌های کم‌در آمد پایه‌ریزی شد.

طاهایی در ادامه به پروژه‌های مسکن مهر شهرستان چالوس اشاره و خاطرنشان کرد: شهرستان چالوس به عنوان یکی از شهرستان‌های گردشگری و توریستی دارای اهمیت ویژه‌ای بوده پس پروژه‌های مسکن مهر در این شهرستان باید با جدیت و همت والای مسئولان ذی‌ربط به اجرا درآید.

استاندار مازندران در این بازدید روند اجرایی پروژه 192 واحدی این شهرستان را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: تعامل و همدلی دستگاه‌های اجرایی در این بخش می‌تواند عامل موثری در جهت تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن مهر شود.

وی در ادامه عنوان کرد: این پروژه در راستای تکریم و رفاه قشر زحمتکش خبرنگاران غرب استان به اجرا درآمده و امید است با اجرا و اتمام آن بخشی از مشکلات این خبرنگاران در بخش مسکن حل شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:29 ] [ مصطفی ]
[ ]