مسکن مهر آذربایجان شرقی در صف افتتاح

مسکن مهر آذربایجان شرقی در صف افتتاح

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: از این تعداد تا پایان سال گذشته، 24 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و هم اکنون 33 هزار و 500 واحد نیز آماده افتتاح است.

 

اروجعلی علیزاده با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح مسکن مهر اظهار داشت: تعهدات استان در بخش مسکن شامل 94 هزار واحد مسکن در سه بخش بود که از این تعداد تا پایان سال گذشته، 24 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و هم اکنون 33 هزار و 500 واحد نیز آماده افتتاح است.

وی همچنین به اجرای 18 پروژه مهر ماندگار در حوزه راه و شهرسازی استان اشاره کرد و افزود: احداث بیمارستان در شهرستان‌های مرند، ورزقان، چاراویماق و ورزقان، از جمله پروژه‌های مهر ماندگار در حوزه بهداشت و درمان بوده و هم اکنون در حال تجهیز است. وی ادامه داد: در حوزه راه، عملیات اجرایی کنار گذر غربی تبریز، ادامه آزادراه پیامبر اعظم (ص) و آزادراه میانه-میاندوآب به پایان رسیده و هم اکنون در مراحل نهایی و نصب علائم است.

سرهنگ فرجی، فرمانده پلیس راه استان نیز با اشاره به کاهش چشمگیر تلفات جانی در جاده‌های استان گفت: آمار فوت در سوانح رانندگی استان در پنج سال گذشته، 14 درصد کاهش یافته است.

علی رستمی، مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی نیز گفت: هم‌اکنون پروژه ترمینال فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با وسعت 14هزار مترمربع در حال احداث بوده و با 10درصد پیشرفت فیزیکی، در بخش پروژه‌های اولویت‌دار سال آینده قرار دارد.

سید حسن موسوی، مدیرکل راه آهن آذربایجان هم گفت: در حال حاضر قطارهای مسافری توسط شرکت مسافری رعد تبریز در حال بازسازی است و تمام واگن‌های مسافری و باری آن از طریق مزایده، به بخش خصوصی واگذار شده و به این ترتیب، دولت از سال آینده، تصدی واگن نخواهد داشت.

بهرام چاوشی، رئیس سازمان نظام مهندسی استان نیز با اشاره به اهم عملکرد این سازمان در سال جاری گفت: این سازمان با 20 هزار مهندس عضو، یکی از بزرگترین تشکلات مهندسی کشور بوده و عملکرد آن، به خصوص در مراحل بازسازی مناطق زلزله زده چشمگیر بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:23 ] [ مصطفی ]
[ ]