جذب اعتبار احداث مسکن مهر زنجان

جذب اعتبار احداث مسکن مهر زنجان

استاندار زنجان گفت: یک هزار و 800 میلیارد تومان برای احداث مسکن مهر در استان زنجان جذب شده است.

 

محمد رئوفی‌نژاد اظهار کرد: جذب یک هزار و 800 میلیارد تومان به غیر از 7 هزار مسکن مهری است که در حال حاضر آماده کلنگ‌زنی است. وی با بیان اینکه در استان زنجان بسترهای لازم برای فعالیت‌های عمرانی فراهم است، افزود: زنجان در زمینه مسکن مهر از استان‌های پیشگام محسوب می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه 419 میلیارد تومان در زمینه پروژه‌های عمرانی در مجموع هزینه شده است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های بزرگ با استعدادهای بالا در استان اجرایی شده است. وی با بیان اینکه عدم اختصاص بودجه در سال‌جاری موجب افزایش مشکلات پیمانکاران شده است، افزود: قبل از این پیمانکاران مشکل جدی نداشتند.

رئوفی‌نژاد از جذب 18.5 درصدی اعتبارات پروژه‌های عمرانی استان خبر داد و افزود: با جذب اعتبارات بیشتر روند اجرایی پروژه‌ها شتاب می‌گیرد. وی با بیان اینکه پیمانکاران باید ظرفیت‌های لازم را برای اجرای پروژه‌های بزرگ در خود تقویت کنند، یادآور شد: یکی از ظرفیت‌های قابل توجه پیمانکاران ظرفیت‌های فنی است.

*اجرای پروژه‌های بزرگ نیازمند توان مالی است

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه پیمانکاران علاوه برای توان فنی و تجهیزاتی دارای توان مالی باشند، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های بزرگ نیازمند توان مالی مطلوب پیمانکاران است. وی با بیان اینکه در پرداخت مطالبات پیمانکاران بحث تورم نیز مورد توجه قرار می‌گیرد، یادآور شد: نباید تاخیر در ارائه مطالبات پیمانکاران موجب تعطیلی پروژه‌ها شود.

استاندار زنجان بر ضرورت صادرات خدمات فنی و مهندسی پیمانکاران تاکید کرد و گفت: باید توان پیمانکاران در بخش‌های مختلف تقویت شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:23 ] [ مصطفی ]
[ ]