احداث مسجد در مسکن مهر مرکزی

احداث مسجد در مسکن مهر مرکزی

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از احداث 15 مسجد مسکن مهر در شهرهای این استان خبر داد و گفت: احداث مسجد و مدرسه از نیازهای اساسی مسکن های مهر هستند.

 

غلامرضا خرمی افزود: از این تعداد مسجد امام رضا(ع) واقع در کوی فضیلت شهر مهاجران به عنوان اولین مسجد طرح مسکن مهر استان مرکزی همزمان با دهه فجر افتتاح شد. وی ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه مسجد کوی فضیلت مهاجران با هدف تأمین فضای مذهبی برای ساکنان طرح مسکن مهر، با نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در زمینی به مساحت 3362 متر مربع و زیربنای 590 مترمربع آغاز شده است.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اضافه کرد: این مسجد با هزینه ای بالغ بر 5350 میلیون ریال و به همت این اداراه کل و موسسه تأمین مسکن بسیجیان استان مرکزی به پایان رسید.

خرمی احداث هفت باب مسجد دیگر با نام های مسجد زینب کبری(س) واقع در کوی امام صادق(ع) شهر اراک، مسجد الغدیر کوی معلم شهر خمین، مسجد امام هادی(ع) کوی انتظام شهر خمین، مسجد امام هادی(ع) کوی امام رضا(ع) شهر دلیجان، مسجد امام صادق(ع) کوی دانشگاه شهر محلات، مسجد کوی علوی شهر ساوه و مسجدالنبی شهر سنجان را از دیگر مساجد طرح مسکن مهر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این مساجد در مجموع با هزینه 9200 میلیون ریال در دست ساخت است٬ اظهار کرد: مسجد الغدیر کوی معلم شهر خمین با مساحت 790 متر مربع و زیربنای 405 متر مربع و اعتبار 1300 میلیون ریال احداث و به زودی افتتاح خواهد شد.

خرمی همچنین از بهره برداری مسجد امام هادی(ع) کوی انتظام شهر خمین خبر داد و خاطر نشان کرد: این مسجد نیز در زمینی به مساحت 672 متر مربع٬ زیربنای 580 متر مربع و اعتبار 1700 میلیون ریال در سال جاری به بهره برداری می رسد. قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در پایان تصریح کرد: پنج باب مسجد دیگر از مجموعه مساجد مهر احداثی در طرح مسکن مهر نیز تا فروردین سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:20 ] [ مصطفی ]
[ ]