کلنگ‌زنی سایت مسکن مهر زنجان

کلنگ‌زنی سایت مسکن مهر زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سایت 73 هکتاری مسکن مهر زنجان کلنگ‌زنی می‌شود.

 

حافظ باباپور در دیدار انجمن آبادگران استان زنجان با استاندار زنجان اظهار کرد: راه و شهرسازی استان زنجان از بدهکارترین دستگاه‌های دولتی به پیمانکاران محسوب می‌شود. وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌های راه و شهرسازی توسط پیمانکاران اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: مشکلات پیمانکاران قابل فهم بوده و ضروری است برای حل این مشکلات اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان مقطوع بودن قیمت پیمان‌ها را یادآور شد و افزود: اداره راه و شهرسازی با رعایت قوانین نسبت به پرداخت مطالبات پیمانکاران اقدام می‌کند. وی ارائه مابه‌التفاوت مصالح را ضروری دانست و افزود: در این زمینه نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

باباپور با بیان اینکه سایت 73 هکتاری مسکن مهر استان زنجان به زودی کلنگ‌زنی می‌شود، یادآور شد: از خدمات پیمانکاران در این پروژه استفاده می‌شود. وی با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های انجمن آبادگران استان زنجان می‌توان برای احداث این پروژه استفاده کرد، خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان آماده همکاری با این انجمن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از پرداخت مطالبات پیمانکاران تا شب عید خبر داد و افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در پرداخت مطالبات این قشر اقدامات لازم نیز در استان انجام می‌شود. وی با بیان اینکه از طریق صندوق توسعه ارزی این مطالبات پرداخت می‌شود، یادآور شد: بدهی طرح‌های عمرانی نیز از این طریق ارائه می‌شود. باباپور پیگیری مطالبات پیمانکاران را از برنامه‌های اداره کل عنوان کرد و افزود: این امر به صورت جدی پیگیری می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 15 اسفند 1391 ] [ 16:17 ] [ مصطفی ]
[ ]