مخالف جانمایی مسکن مهر بودیم

مخالف جانمایی مسکن مهر بودیم

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: طولانی شدن روند صدور پروانه‌های ساختمانی یکی از علل تغییر شهردارها در بیرجند است.

 

رضا زنگویی در جلسه شورای شهر بیرجند اظهار داشت: طولانی شدن صدور پروانه و پایان کار برای ساخت و سازها را قبول داریم که دلیل تغییر شهردار نیز به همین مسائل برمی‌گردد که امید است این مشکل برطرف شود.

وی به یکی دیگر از علل طولانی شدن روند صدور پروانه ساختمانی در شهرداری اشاره کرد و افزود: برخی از فعالان در عرصه ساخت‌وساز نیز آگاهانه و ناآگاهانه دست به تخلفاتی می‌زنند و قوانین را زیر پا می‌گذارند که خود طولانی شدن روند کارها را در پی دارد.

شورای شهر مخالف جانمایی مسکن مهر بوده است

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند ادامه داد: شورا از ابتدای راه‌اندازی مسکن مهر با جانمایی آن در دهلکوه مخالف بوده است. زنگویی افزود: شورای شهر به مسئولان وقت پیشنهاداتی در مورد مکان احداث مسکن مهر داده است و اینکه فضاهای بهتری برای مسکن مهر وجود دارد، اما مسئولان به این نظریات ترتیب اثری ندادند.

طرح بافت فرسوده بیرجند دغدغه اعضای شورای شهر است

وی با اشاره به طرح فرزان در بیرجند گفت: یکی از دغدغه‌های شورای شهر بیرجند مشکلات مردم در این محدوده و عدم ارائه خدمات به آنها است که به خاطر این پیگیری‌ها از طرف برخی از مسئولان مورد بازخواست قرار گرفته‌ایم. رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند ادامه داد: قرارداد اولیه اجرای این طرح و مدت زمان تعیین شده برای آن به اتمام رسید، اما مشکل مردم این منطقه برطرف نشد.

زنگویی به عملکرد مجریان ذیصلاح در ساخت‌وسازها اشاره کرد و یادآور شد: این افراد فقط مبالغی را از مردم دریافت می‌کنند اما در این قبال کاری را انجام نمی‌دهند که این روند باید اصلاح شود چرا که این اقدام فقط سبب بالا رفتن قیمت تمام شده مسکن می‌شود. این مسئول اضافه کرد: دوگانگی در مجموعه شورای شهر و شهرداری وجود ندارد و دید ما نسبت به انبوه‌سازان در بیرجند مثبت است.

شورای شهر در صدد رفع مشکلات انبوه‌سازان است

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند در این جلسه با بیان اینکه شورا نظر مثبتی به انبوه‌سازان دارد،تصریح کرد: گلایه‌مندی شورای شهر این است این قشر از فعالان ساخت‌وساز در بیرجند باید نسبت به مسائل شهر احساس مسئولیت بیشتری داشته و با ارائه پیشنهاد شهرداری و شورا را کمک کنند.

مهدی فخار عنوان کرد: مشکلاتی در صدور پروانه‌های ساختمانی در شهرداری وجود دارد که به همین دلایل با تغییر شهردار سعی در مرتفع ساختن آنها دارد. وی در پایان اذعان داشت: شورای شهر به اندازه وسع خود درصدد حل مشکلات موجود است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 1 اسفند 1391 ] [ 1:15 ] [ مصطفی ]
[ ]