هزاران ایثارگر صاحب مسکن شدند

هزاران ایثارگر صاحب مسکن شدند

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: در سال های اخیر، بیش از 300 هزار ایثارگر شامل جانبازان، خانواده و همسران شهدا صاحب مسکن شده اند.

 

حسین هادیانی بدون اشاره به زمان دقیق واگذاری این واحدهای مسکونی افزود: این واحدهای مسکونی در سال های اخیر از سوی بنیاد شهید به آنان واگذار شده و یا با دریافت وام از این بنیاد، صاحب مسکن شدند.

هادیانی با بیان اینکه اکنون حدود 240 تا 250 هزار جانباز و ایثارگر در انتظار دریافت مسکن هستند، گفت: جانبازان 25 درصد به بالا که تحت پوشش بنیاد شهید هستند، می توانند صاحب مسکن شوند.

وی در توضیح ایثارگران حائز شرایط دریافت مسکن نیز گفت: منظور از قشر ایثارگر، تمام جانبازان،‌ آزادگان، همسر و خانواده های معظم شهدا است که می توانند از امکانات بنیاد شهید در حوزه مسکن بهره مند شوند.

این مسوول اضافه کرد: البته در دو سال گذشته و براساس تصویب قانون، فرزندان شهدا نیز جزو قشر ایثارگر محسوب می شوند و در نتیجه این افراد نیز باید صاحب مسکن شوند.

هادیانی ادامه داد: در حقیقت، این مساله هم در روند خانه دار شدن ایثارگران تا حدودی تاثیر گذاشته اما ما تلاش می کنیم تا به سرعت بقیه خانواده ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید، از مسکن برخوردار شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 1 اسفند 1391 ] [ 1:13 ] [ مصطفی ]
[ ]