افتتاح تمام ۱۱۸۸ مسکن مهر اندیشه

افتتاح تمام ۱۱۸۸ مسکن مهر اندیشه

 مدیر عامل شهر جدید اندیشه از افتتاح تمام ۱۱۸۸ واحد مسکونی مهر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت:علاوه بر ۱۱۸۸ واحد مسکونی مهر۱۹۰۰ نفر برای دور جدید ساخت مسکن مهر ثبت نام کرده اند.

 

محمود امیر نعمتی در گفت و گو با فارس افزود: شهر جدید اندیشه به دلیل محدودیتهایی که داشته، فعلا افتتاحیه‌ای در قالب پروژه مسکونی مهر ندارد اما از 1188 واحد مسکونی در دست ساخت 48 واحد مسکونی به افتتاح رسیده است و مابقی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
 
 
 
وی ادامه داد: یک سری مشکلات، مثل افزایش قیمت آهن وجود دارد که یک مقداری شوک روانی وارد بازار کرده است.
 
امیرنعمتی در پاسخ به این سؤال که آیا ثبت‌نام جدیدی برای مسکن مهر در شهر جدید اندیشه انجام خواهد شد، گفت: بالغ بر 1900 نفر برای مسکن مهر شهر جدید اندیشه به غیر از آن 1188 واحد مسکونی در دست احداث ثبت‌نام کرده‌اند و اگر قرار باشد ظرفیت جدیدی تعریف شود مجداد فراخوان داده خواهد شد.
 
به گفته وی، ثبت‌نام 1900 نفر به اندازه ظرفیت ذخیره و برنامه‌های آتی است.
 
مدیر عامل شهر جدید اندیشه ادامه داد: این ثبت‌نام‌ها و واگذاری مسکن مهر در شهر جدید اندیشه بر اساس قانون تنها به افرادی تعلق می‌گیرد که سابقه سکونت در اندیشه داشته باشند و معتقد هستیم که باید واحدهای مسکونی مهر به دست مصرف‌کننده واقعی برسد.
 
وی خاطرنشان کرد: ساخت واحدهای جدید مسکونی مهر در اندیشه آغاز شده و خاکبرداری‌ها انجام و در مرحله شروع عملیات فونداسیون است.
 
امیر نعمتی در خصوص اینکه آیا اندیشه نیازمند احداث مترو است یا خیر گفت: ارتباط شهر اندیشه با شهرک‌های اقماری و یا مستقیم به تهران به آن شکل مشکلی ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: مسکن اندیشهمسکن
[ دو شنبه 24 مهر 1391 ] [ 18:29 ] [ مصطفی ]
[ ]