تکمیل خدمات آب و برق مسکن مهر

تکمیل خدمات آب و برق مسکن مهر

650 هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری رسید و در حالی که همگی دارای برق، آب و سیستم فاضلاب بودند، تحویل مردم داده شد.

 

مشاور وزیر نیرو در امور مسکن مهر با اعلام خبر فوق اظهار کرد: تا پایان مسوولیت بنده به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در امور مسکن مهر در اواخر دی ماه 650 هزار واحد مسکونی دارای آب، برق و سیستم فاضلاب تحویل داده شد و زیرساخت‌های 250 هزار واحد مسکونی نیز در حال تکمیل بود که کارهای آن ادامه دارد.

ستار محمودی با اشاره به این‌که بسیاری از شرکت‌ها به خاطر پیشبرد سریع کار به پیمانکاران دین‌هایی را داشتند، درباره تعدیل قراردادها گفت: قراردادها براساس تفاهم قبلی ماند و تعدیل نشدند. وی همچنین با اشاره به اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب نیز تصریح کرد: تعدادی از تصفیه خانه‌ها اجرا شده و تعدادی در دست انجام است اما خدمات ایجاد شبکه‌ها انجام شده است.

نماینده سابق تام الاختیار وزیر نیرو در امور مسکن مهر در مورد چرایی واگذاری مسئولیت خود گفت: لازم بود واحدی دیگر که در حوزه تامین درآمد فعال است بیشتر به موضوع مسکن مهر توجه کند و مهندس شمسایی که مدیر کل حوزه اقتصادی و درآمد وزارت نیرو هم هست به این حوزه کمک می‌کند.

تا اواخر دی ماه ستار محمودی با حفظ سمت نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در امور مسکن مهر و زلزله‌زدگان نیز بود و پس از آن شمسایی نمایندگی وزیر را بر عهده گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 26 بهمن 1391 ] [ 1:2 ] [ مصطفی ]
[ ]