افتتاح 22 هزار مسکن مهر تهران

افتتاح 22 هزار مسکن مهر تهران

 


مدیرکل روابط عمومی وزارت مسکن و شهرسازی گفت: تعداد 22 هزار و 662 واحد مسکونی مهر در شهرهای پردیس، اسلامشهر، اندیشه، شهریار، ورامین و ری به طور همزمان افتتاح شد.

 

سید قاسم بی نیاز افزود: تعدادی از این طرحها نیز در شهر تهران قرار دارد که شامل خودمالکی ها ( نوسازی واحدهای فرسوده ) است. وی گفت : دکتر احمدی نژاد با حضور در شهر پردیس ابتدا کلید یک واحد مسکونی را به صورت نمادین تحویل داد و سپس در اسلامشهر حضور می یابد تا ضمن تحویل کلید یک واحد مسکونی، یک باب مسجد را نیز افتتاح کند.
مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید پردیس گفت: امروز 3 هزار واحد مسکن مهر در این شهر به متقاضیان واگذار شد. سید مهدی هدایت افزود: این واحدها با 150 میلیارد ریال هزینه بدون احتساب هزینه زمین ساخته شد. هم اکنون 86 هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس در دست ساخت است.

افتتاح کنارگذر جنوبی بومهن

در جریان افتتاح پروژه های عمرانی استان تهران، کنارگذر جنوبی بومهن به طول 8.5 کیلومتر گشایش می‌یابد که این پروژه با اعتبار 58 میلیارد تومان احداث شده است.
از اهمیت بهره‌برداری کنار گذر جنوبی بومهن می توان به رسیدن محور هراز _فیروزکوه در بومهن وکاهش ترافیک در این نقطه اشاره کرد. بر اساس این گزارش محور هراز بومهن ترافیک سنگینی دارد که این کنارگذر بار ترافیکی را کاهش می‌دهد و ترافیک را از بومهن خارج می‌کند.
راه‌اندازی این کنار گذر که به شکل بزرگراه ساخته شده است باعث کاهش مصرف سوخت، آلودگی و ترافیک می‌شود و کنار گذر جنوبی بومهن سه باند رفت و سه باند برگشت دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 26 بهمن 1391 ] [ 1:0 ] [ مصطفی ]
[ ]