مسکن مهر اصفهان افتتاح می شود

مسکن مهر اصفهان افتتاح می شود

رییس اداره کل راه و شهرسازی اصفهان گفت: بیش از 40 هزار واحد مسکن مهر بزودی در این استان به بهره برداری می رسد.

 

محمود محمودزاده در مراسم افتاحییه چند پروژه عمرانی در شهرستان اصفهان گفت: کمتر از شش ماه پیش با حضور رییس جمهوری 30 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان اصفهان افتتاح شد. وی با بی سابقه خواندن این تعداد پروژه مسکن مهر در کشور افزود: حدود 310 واحد مسکونی مهرنیز در شهر قهجاورستان در حال ساخت است. وی همچنین از تعریض دو جاده در شهرستان اصفهان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی جاده اسلام آباد به کلیشاد و جاده اژیه به ورزنه به زودی آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد : 88 پروژه با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال در دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسیده است. هاشم امینی گفت: فاز اول پروژه شبکه جمع آوری شبکه فاضلاب قهجاورستان نیز یکی از این پروژه ها بوده که عملیات اجرایی آن از امروز آغاز می شود. وی اجرا شدن این پروژه را یکی از مطالبات مهم مردم این شهر دانست و گفت: فاضلاب این شهر به تصفیه خانه شرق اصفهان ریخته می شود.

امینی اظهار کرد: این پروژه را با 800 میلیون تومان از محل اعتبارات جاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان آغاز کرده و با دریافت اعتبارت ملی ادامه خواهیم داد. وی همچنین از تامین خدمات آبرسانی و زیر بنایی مسکن مهر شهر قهجاورستان خبر داد و تصریح کرد: مسکن مهر قهجاورستان با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان و شبکه ای به طول هشت کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید.

در این مراسم، عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهر قهجاورستان آغاز وشبکه آبرسانی مسکن مهر ومیدان آزادی این شهر با حضور استاندار و فرماندار اصفهان به بهره برداری رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 24 بهمن 1391 ] [ 9:26 ] [ مصطفی ]
[ ]