احداث ساختمان اداری مسکن مهر دماوند

احداث ساختمان اداری مسکن مهر دماوند

نخستین ساختمان اداری و آموزشی در مسکن مهر دماوند هم‏زمان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی کلنگ‏زنی شد.

 

 کلنگ احداث اولین ساختمان اداری و آموزشی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در پروژه مسکن مهر شهرستان به زمین زده شد تا نخستین ساختمان اداری و آموزشی این منطقه باشد.

در این مراسم که دبیر مناطق هشت و 12سما، شهردار دماوند به همراه جمعی از مسئولان شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند حضور داشتند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از شروع به‏کار این ساختمان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار خوشحالی کرد و این کار را باعث بالا بردن سطح اعتلای فرهنگی شهر دانست. محمود صفری همچنین از مسئولان سما و شهر خواست تا حمایت‏های لازم را از این واحد نوپا به عمل آورند تا پروژه‏ها در کوتاه‏ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

حمید محمدعلیان، رئیس آموزشکده سما واحد دماوند نیز گزارش مختصری از کارهای انجام شده در این پروژه تاکنون ارائه داد. وی گفت: این ساختمان با کاربری اداری و آموزشی حدود 6 هزار و 500 متر مربع زیر بنا دارد و در پنج طبقه ساخته می‏شود.

وی همچنین اضافه کرد: با افتتاح این ساختمان، بقیه پروژه‏ها نیز در مجموعه سه قطعه‏ای مجتمع دانشگاهی مستقر خواهد شد و خدمات‏رسانی به دانشجویان این مرکز فنی و حرفه‏ای با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 24 بهمن 1391 ] [ 9:24 ] [ مصطفی ]
[ ]