مسکن مهر خرم‌دره افتتاح شد

مسکن مهر خرم‌دره افتتاح شد

مسکن مهر خرم‌دره افتتاح شد
 
 

پروژه 129 واحدی مسکن مهر فرهنگیان خرم‌دره با حضور مسئولان افتتاح شد.

 پروژه 129 واحدی مسکن مهر فرهنگیان این شهر با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت. برای این پروژه 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده بود که میزان آورده اعضا نیز 140 میلیون ریال است. مجتمع آپارتمانی شقایق فرهنگیان در 43 بلوک احداث شده که هر بلوک شامل سه واحد است و در مجموع 129 واحد مسکونی با پارکینگ و انباری در این پروژه احداث شده است.

گفتنی است مساحت هر واحد این پروژه با مشاعات 135 متر مربع و 85 متر مربع مفید است که مساحت عرصه این پروژه 8 هزار و 200 متر مربع است. مساحت بنا در این پروژه 16 هزار و 500 متر مربع بوده و سازه این پروژه از نوع بتن با سقف بتنی فولاد است. قیمت تمام شده این پروژه با مشاعات اعم از هزینه خرید زمین،‌نقشه، پروانه، نظام مهندسی، تفکیک اعیان، احداث شبکه آب و گاز و... از قرار هر متر مربع 2 میلیون و 520 هزار ریال است. عملیات احداث این پروژه در سال 88 آغاز شده و در سال جاری به اتمام رسیده است.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره در ‌حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار فارس با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف همزمان با دهه فجر گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت سال‌ها از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همچنان قله‌های پیروزی را یکی پس از دیگری طی کرده و یک الگوی مناسب در بیداری ملت‌های منطقه و جهان شده است‌.

مرتضی بنیادی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات مردم اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم یکی از اهداف این دولت بوده و در سر لوحه کار خود قرار داده و با عدالت‌محوری و امانت‌داری و همچنین استفاده از بهترین ظرفیت‌ها در امر خدمات‌رسانی انجام وظیفه کرده است. وی تصریح کرد: ما نیز در این راه از آرمان‌های شهدا و امام راحل و همچنین فرامین مقام معظم رهبری در راستای پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره گرفته و در این مسیر گام برمی‌داریم.

بنیادی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی،‌ قرار دادن مردم در مقابل مسئولان و دلسرد جلوه دادن مردم از نظام است، اظهار داشت: تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تربیت نسلی مومن، متعهد و ولایی، تلاش در راستای مقابله با تهدیدهای نرم دشمن و صیانت از آرمان‌های انقلاب از وظایف مسئولان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) روح تازه‌ای به کالبد مقاومت اسلامی دمید، به طوری‌که موجب شده است تا جهان اسلام از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ جمعه 20 بهمن 1391 ] [ 23:31 ] [ مصطفی ]
[ ]