افتتاح مسکن مهر شهر شوط

افتتاح مسکن مهر شهر شوط

استاندار آذربایجان غربی در هشتادو نهمین سفر شهرستانی خود، 240 واحد مسکونی مهر این شهرستان شوط در شمال استان را افتتاح کرد.

 

برای اجرای این طرح ها که 100 واحد آن به صورت تعاونی و بقیه به صورت خود مالکی احداث شده اند 24 میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است. از مجموع سرمایه گذاری های انجام شده، 20 میلیارد ریال تسهیلات بانکی است که با بهره کم و بازپرداخت طولانی مدت در اختیار مسکن سازان قرار گرفته است.

جلال زاده در ادامه این سفر از بیمارستان شهدای شهرستان شوط نیز بازدید و مسائلی از قبیل ،کمبود نیروی انسانی و تجهیزات از جمله دستگاه رادیولوژی و سونوگرافی را در گفت و گو با مسوولین این شهرستان مورد بررسی قرار داد. بیمارستان شهدای شهرستان شوط، اخیرا به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده و بعد از تجهیز کامل و تامین تجهیزات مورد نیاز به صورت رسمی به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان غربی همچنین روز جمعه کلنگ احداث انبار جمعیت هلال احمر شهرستان شوط را بر زمین زد. انبار جمعیت هلال احمر شهرستان شوط در 2100 متر مربع زیربنا ساخته می شود که برای ساخت آن دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه می شود.

استاندار آذربایجان غربی به منظور شرکت در جشن های انقلاب، افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و دیدار و گفت و گو با مردم و مسوولین سحرگاه روز جمعه وارد شهرستان شوط شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ جمعه 20 بهمن 1391 ] [ 23:30 ] [ مصطفی ]
[ ]