مسکن مهر چهارمحال آماده افتتاح

مسکن مهر چهارمحال آماده افتتاح

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت:شش هزار واحد مسکونی مسکن مهر در این استان آماده بهره برداری و واگذاری به متقاضیان است.

 

علی اصغر عنابستانی به عنوان سخنران بین دو نماز جمعه و عصر در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون، نزدیک به پنج هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان شده است. وی افزود: زیرساخت های لازم برای احداث 20 هزار واحد مسکونی مهر در چهارمحال و بختیاری فراهم شد و احداث این تعداد واحد مسکونی در حال انجام است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به پیشرفت های این استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تعداد شهرستان های این استان از دو به 9 شهرستان رسید. به گفته وی، 36 شهر در چهارمحال وبختیاری در تقسیمات کشور ثبت شده و 460روستای استان نیز دارای دهیاری می باشد.

عنابستانی یادآور شد: سرمایه گذاری صنعتی در این استان ظرف هفت سال اخیر 10 برابر شده است و اکنون یک هزار و 600 واحد صنعتی در استان فعال می باشد. استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نرخ بیکاری در این استان در هفت سال گذشته از 17درصد به 13درصد کاهش یافته است و در شش ماهه نخست امسال به 10درصد رسید که هدف برنامه پنجم کاهش نرخ بیکاری تا هفت درصد می باشد.

وی، توسعه راههای این استان را در هفت سال اخیر یادآوری کرد و گفت: راههای چهار خطه چهارمحال و بختیاری از 27 کیلومتر به 143کیلومتر رسیده است. به گفته وی، در دهه فجر امسال 143 پروژه با اعتباری افزون بر 870 میلیارد ریال در استان بهره برداری می شود.

وی، انتخابات سال آینده را صحنه حضور حماسی مردم دانست و گفت:حضور مردم در این انتخابات فتنه گران و دشمنان را نا امید خواهد کرد. عنابستانی گفت:دشمنان انقلاب اسلامی با تحریم های اقتصادی قصد فلج کردن نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند اما مردم در برابر این توطئه دشمن، همانند توطئه های دیگر دشمنان ایستادگی کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ جمعه 20 بهمن 1391 ] [ 23:30 ] [ مصطفی ]
[ ]