تاکید نیکزاد بر تکمیل پروژه‌های بوشهر

تاکید نیکزاد بر تکمیل پروژه‌های بوشهر

استاندار بوشهر گفت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی ایشان بر تکمیل و تسریع در اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان بوشهر تاکید کرد.

 

فریدون حسنوند در جمع شماری از مدیران اجرایی استان بوشهر در ارتباط با دیدار با وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی نیز پروژه‌های مهم و کلانی را در سطح استان بوشهر در دست اجرا دارد.

حسنوند افزود: اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی می‌تواند نقش مهمی در تحول استان بوشهر داشته باشد، نمونه بارز این پروژه‌ها ساخت بیمارستان 280 تختخوابی بوشهر بود که به بهره‌برداری رسید. وی بیان کرد: در دیدار با مهندس نیکزاد موضوع تسریع در اجرای پروژه‌های آزادراه بوشهر به شیراز، گذر 75 متری، بیمارستان برازجان مورد بررسی قرار گرفت.

حسنوند اظهار داشت: همچنین در این دیدار در مورد توافقات صورت گرفته در بخش ساخت واحدهای مسکن مهر بحث و بر تسریع در اجرای این پروژه‌ها تاکید شد.

استاندار بوشهر بیان کرد: با توجه به عزم راسخ وزیر راه و شهرسازی برای اجرای پروژه‌ها تا پایان دولت دهم، تاکیدات زیادی هم بر رفع مشکلات موجود در ساخت واحدهای مسکن مهر داشتند. وی گفت: استاندار بوشهر در زمینه جاده و راه از استان‌های برتر کشور است و در کنار راهسازی، اولویت اجرای پروژه‌های مسکن را هم داریم.

حسنوند مسکن مهر را از سیاست‌های مهم و اصولی دولت ذکر کرد و افزود: دولت با اجرای طرح مسکن مهر موجب امید در دل اقشار کم درآمد شد و بسیاری از افرادی که تاکنون خانه‌دار نبودند، صاحب خانه شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 11 بهمن 1391 ] [ 1:25 ] [ مصطفی ]
[ ]