تعهداتمان در مسکن مهر را انجام دادیم

تعهداتمان در مسکن مهر را انجام دادیم

مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر گفت: این بانک به تعهدات خود در زمینه مسکن مهر شهرستان های دیر و کنگان براساس قرارداد های موجود عمل کرده است.

 

غلامعلی تاج بخش روز دوشنبه در نامه ای که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: براساس قراردادهای موجود تعهدات بانک تجارت استان بوشهر درزمینه مشارکت در ساخت مسکن مهر در این استان درمجموع 388 واحد است که از شمار 300 واحد در شهرکنگان و 88 واحد نیز در شهر دیر در دست اجراست.

وی افزود: هم اکنون پیشرفت فیزیکی پروژه 300 واحدی مسکن مهر شهر کنگان 90 درصد است و تاکنون 51 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات از سوی بانک تجارت به آن پرداخت شده است که معادل 90 درصد مجموع تعهد تسهیلاتی این بانک در این پروژه است. تاج بخش بیان کرد: پرداخت بموقع تسهیلات پروژه مسکن مهر کنگان از سوی بانک تجارت باعث شد تا فرمانداری کنگان از عملکرد این بانک در این زمینه به صورت شفاهی و مکتوب تقدیر کند.

مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر اظهارکرد: همچنین پروژه مسکن مهر 88 واحدی شهر دیر نیز هم اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 15 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات از سوی این بانک به این پروژه پرداخت شده که معادل 95 درصد تعهید تسهیلاتی بانک در این طرح است. وی گفت: بهره برداری از 28 واحد مسکن مهر پروژه 88 واحدی شهر دیر نشان دهنده این واقعیت است که بانک تجارت به تعهدات خود در این زمینه عمل کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در نشست شورای مسکن استان بوشهر گفته بود: بانک‎ها به غیر از بانک تجارت در پرداخت تسهیلات مسکن همکاری خوبی داشتند که با توجه به این که سهمیه بانک تجارت فقط 88 واحد مسکونی مهر شهرستان دیر است از عهده تامین و پرداخت این تسهیلات برمی‎آید. علیرضا صفایی بیان کرد: بانک تجارت ارائه خدمات در بخش‎های دیگر را بهانه کرده است و این درحالی است که پرداخت نکردن تسهیلات به این واحدهای مسکونی مشکلات زیادی را به دنبال دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 11 بهمن 1391 ] [ 1:23 ] [ مصطفی ]
[ ]