مسکن مهر فارس استاندارد است

مسکن مهر فارس استاندارد است

قائم مقام وزیرو مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: تمام واحدهای مسکن مهراین استان که احداث و تحویل گرفته شده اند به لحاظ سازه کاملا استاندارد هستند.

 

هوشنگ عشایری افزود:هرگونه نظری هم که درمورد غیراستاندارد بودن برخی سازه ها مطرح می شود باید همراه با مدارک مستدل و مستند باشد و اگر مدرکی در این زمینه ارائه شود به طور قطع موضوع با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: راه و شهرسازی استان فارس ازانعکاس مسائل مربوط به مسکن مهر استان استقبال می کند اما انتظار داریم نظر و پاسخ این اداره کل نیز در مورد مطالب مطرح شده ، بازتاب داده شود.

عشایری گفت: دربحث زیان های احتمالی وارد شده به اعضای تعاونی های مسکن مهر نیز، اعضای هیات مدیره مسوول هستند و باید دراین مورد پاسخگو باشند ودرصورت وارد آمدن زیان به اعضا ، آن را جبران کنند.

وی اضافه کرد: ساخت مسکن مهرهم اینک براساس قیمت تمام شده پیش می رود و اگر اعضای تعاونی ها از نظر قیمت تمام شده اعتراض و شکایتی دارند باید ازهیات مدیره تعاونی خود توضیح بخواهند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: دولت سهم آورده خود را درمسکن مهر، زمین رایگان و اعطای وام های کم بهره تعریف کرده و وظیفه نظارت برعملکرد تعاونی ها هم برعهده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 3 بهمن 1391 ] [ 23:27 ] [ مصطفی ]
[ ]