واگذاری انشعاب برق مسکن مهر بوشهر

واگذاری انشعاب برق مسکن مهر بوشهر

جانشین شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: واگذاری انشعاب برق به پروژه‎های مسکن مهر بجد دنبال می شود و در این ارتباط واگذاری برق به 13هزار و 500 واحد در دستور کار قرار گرفته است.

 

اسدلله دهقانی افزود: تامین انشعاب برق این شمار واحد مسکونی درقالب 50 طرح در دست اجراست که به 465 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. وی اظهار کرد: بیشتر این پروژه‎ها به صورت پراکنده و دور از شبکه هستند و این امر علاوه بر تحمیل هزینه‎های بیشتر مشکلاتی را نیز در واگذاری انشعاب های برق ایجاد می‎کند.

دهقانی بیان کرد: در نیمه دوم سال 90 و نیمه نخست امسال به شش هزار و 200 واحد مسکن مهر انشعاب برق در استان بوشهر واگذار شده است و برای واگذاری این انشعاب ها 148 میلیارد ریال هزینه شده است. وی یادآور شد: اعتباراتی نیز که از طریق آورده استانی تامین شده برای موافقت‎نامه‎های مبادله شده گذاشته‎ایم و تخصیص‎ها را برای شتاب بخشی در انجام کار به همین موافقت‎نامه‎ها اختصاص داده‎ایم.

دهقانی گفت: بیش از پنج ماه است که وزارت نیرو هیچ گونه وجهی بابت یک سوم سهم دولت به ما پرداخت نکرده است و این امر مشکل‎ساز شده است. جانشین شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: به دلیل پرداخت نشدن این اعتبارات ناچار شدیم مناقصه‎ای را دو بار تمدید کنیم و انتظار داریم با حمایت مسوولان برای شتاب بخشی در تخصیص این اعتبارات پروژه‎های بر زمینه مانده را به مرحله اجرا درآوریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 3 بهمن 1391 ] [ 23:25 ] [ مصطفی ]
[ ]