زمان تحویل مسکن مهر آمل

زمان تحویل مسکن مهر آمل

معاون عمرانی استاندار مازندران، زمان تحویل واحدهای در حال ساخت بزرگترین طرح مسکن مهر شهرستان آمل به متقاضیان را پنجم اسنفدماه امسال اعلام کرد.

 

عیسی هاشمی حیدری گفت: این زمان بر اساس نشستی که با مدیران کل راه وشهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و نیز مدیران عامل شرکت های تعاونی مسکن مهر 541 واحدی، پیمانکاران و دستگاه های نظارتی در ساری برگزارشد، معین شد. به گفته هاشمی در این نشست مشکلات و درخواست های مدیران عامل تعاونی ها مسکن مهر بررسی و با تعیین زمان جدید به آنان مقرر شد، همه واحدهای در حال ساخت مجموعه 541 واحدی آمل را در زمان تعیین شده تحویل متقاضیان دهند.

وی افزود: به همین منظور در جلسه ساری، صورتجلسه ای از سوی حاضران که مدیران عامل شرکت های تعاونی را نبست به تحویل به موقع واحدها در زمان اعلام شده و نیز مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به عمل به تعهدات به پیمانکاران ملزم می کند، متعهد شدند. معاون عمرانی استاندار مازندان با بیان اینکه مجموعه 541 واحدی مسکن مهر آمل تاکنون حدود 90 درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: تاخیر در واگذاری به موقع این واحدها که از زمان ساخت آن حدود 5 سال می گذرد گلایه متقاضیان را به همراه داشته است.

هاشمی حیدری، افزایش قیمت واحد های مجموعه مسکن مهر آمل را رد کرد وادامه داد: موضوع مورد انتقاد وگلایه متقاضیان واحدهای این مجموعه، از روشهای اجرا و مدیریتی بود که آنرا برخوردار از شفافیت لازم نمی دانستند. به گفته هاشمی باید تشکیلات و تیم نظارتی قوی در مجموعه مسکن مهر 541واحدی آمل اعمال می شد که متاسفانه اینگونه نبود ومجموعه هایی که به مراتب بزرگتر وزودتر از زمان ساخت این مجموعه آغاز شده بود، در سالهای گذشته به مردم واگذار شد.

درهمین حال مدیرعامل یکی از چهار تعاونی مسکن مهر541 واحدی آمل گفت: عملیات ساخت واحدهای مسکن مهر 541 واحدی آمل در مسیرکمربندی این شهرستان از سال 87 آغاز شده و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد. حمیدرضا صفرپور افزود: اکنون مراحل پایانی ساخت واحدهای مجموعه 541 واحدی مسکن مهر آمل با مدیریت چهار تعاونی در این شهرستان با قول مساعد مسوولان استانی و شهرستان با جدییت در حال انجام است و به حول قوه الهی تا هفته اول اسفندماه نیز تحویل متقاضیان خواهد شد. وی بر لزوم همکاری مجدانه همه اداره های کل استانی وشهرستانی شامل تعاون، راه و شهرسازی ونیز فرمانداری و اداره های خدمات رسان در تکمیل این طرح تاکید کرد.

مدیرعامل مسکن مهر تعاونی 16 آمل ادامه داد: تاخیر در تحویل به موقع واحدهای مسکن مهر در مجتمع 541 واحدی آمل افزایش هزینه های ناخواسته ونیز درخواست مبالغ اولیه برای صدور انشعابهای انتقال برق، آب، گاز و مخابرات است که پیش بینی آن بعد از تحویل واحدها از متقاضی در قبوض به صورت اقساط در 2 سال بود و پرداخت هزینه ها در این مقطع مشکل آفرین شد.

صفرپور اضافه کرد: متاسفانه با وجود پیگیری های متعدد برای هر واحد قبل از انجام کار، اداره های خدمات رسان شهرستان، از هر واحدی برای تحویل انشعاب درمجموع دو میلیون و 250 هزار تومان پرداخت شد. وی، واحدهای قابل واگذاری به متقاضیان رابا توجه به محاسبه و اعلام دستگاه نظارت هر واحد 110 متر اعلام واضافه کرد: سهم هر متقاضی در این واحدها پس از کسر 250 میلیون ریال تسهیلات دولتی، سهم آورده اعضا نیز برای هر واحد بیش از 190میلیون ریال است.

مجموعه 541 واحدی مسکن مهر شهرستان آمل از نخستین واحدهای مسکن مهر درمازندران است که ساخت آن در سال 87 در شهرستان آغاز شد. با وجود آنکه تعداد زیادی از مجموعه های مسکن مهر به مراتب بزرگتر از 541 واحدی آمل همزمان و نیز سالهای بعد در شهرهای دیگر استان آغاز شده بود، بهره برداری وتحویل متقاضیان شد، اما پس از گذشت حدود 5سال از زمان آغاز ساخت آن در آمل هنوز یک واحد آن تحویل متقاضیان نشد.



نظرات شما عزیزان:

رضا ابراهیم زاده
ساعت22:42---10 بهمن 1391
باسلام به شما دست اندرکاران ما متقاضیان نبایدمبلغ اضافه ترنسبت به قراردادسال1387پرداخت نماییم.چون که تاخیردرساخت پروژه توسط پیمان کارباعث شدکه بیش از پنج سال زمان ببردواین زمان طولانی وتورم هرساله طبیعی بودکه قیمت مسکن بالارود.واین موضوع ربطی به من متقاضی ندارد.درواقع اضافه هزینه راکه شامل زمان طولانی در ساخت این پروژه شده است.رابایداز پیمان کار این پروژه گرفت.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 3 بهمن 1391 ] [ 23:24 ] [ مصطفی ]
[ ]