مسکن‌مهر آذربایجان‌غربی آماده افتتاح

مسکن‌مهر آذربایجان‌غربی آماده افتتاح

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از افتتاح 7 هزار و 992 واحد مسکن مهر در سطح استان طی دهه فجر امسال خبر داد.

 

خلیل محبت خواه در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر آذربایجان غربی افزود: در این راستا یک هزار و 547 واحد مسکونی مهر در قالب مساکن مهر 99 ساله و 6 هزار و 445 واحد مسکونی در قالب مساکن مهر خود مالکی و گروهی در شهرهای مختلف استان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های حوزه راهسازی طی این دهه، ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی برای بهینه سازی زیرساختهای حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، اظهار داشت: هم اکنون 30 طرح احداث بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و تقاطع غیر همسطح به طول 487 کیلومتر در دست اجرا است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به بهسازی و آسفالت راههای روستایی به طول یک هزار و 458 کیلومتر در قالب 461 طرح، عنوان کرد: احداث 43 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و فرعی و 280 کیلومتر راه روستایی به پایان رسیده و آماده آسفالت است که در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال آماده بهره برداری می شوند.

محبت خواه از ایمن سازی 5 نقطه پرحادثه در جاده های آذربایجان غربی از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد و اعلام کرد: هم اکنون اصلاح 4 نقطه پرحادثه در دست اجرا بوده و درزگیری پلیمری 140 هزار متر طول و خط کشی 999 کیلومتر و نصب گاردریل به طول 3.10 کیلومتر در محورهای اصلی و فرعی انجام شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 3 بهمن 1391 ] [ 23:23 ] [ مصطفی ]
[ ]