قیمت ویلاهای ارزان شمال

قیمت ویلاهای ارزان شمال

-۱۶ دی ۱۳۹۱

فقط کافی است نگاهی به آگهی‌های ویلاهای فروشی در برخی از شهرها یا دهکده‌های شمالی بخصوص در محدوده نور، چمستان و سیسنگان بیندازید. در این صورت با کلی قیمت‌های پیشنهادی فروش کمتر از 50 میلیون تومان مواجه خواهید شد.

 

شاید در گذشته خرید ویلا برای عده‌ای از متقاضیان به عنوان یک آرزو تلقی می‌شد، اما حال قیمت‌های پیشنهادی همچون سابق از ارزش بالایی برخوردار نیست، چراکه وجود وام خرید از یک سو و پرداخت بخشی از قیمت تعیین شده به صورت اقساط از سوی دیگر اقدام به خرید ویلا را برای متقاضیان آسان کرده است.

با توجه به این تفاسیر عده‌ای از بنگاهداران یا دلالان مسکن که در این شهرها به مشتری یابی مشغول هستند، اظهار می‌کنند که در اغلب آگهی ها تله وجود دارد تا متقاضی وسوسه بازدید از ویلای معرفی شده شود، اما به محض درخواست بازدید مستقیم از ویلا، واسطه ها اظهار می‌کنند که ویلای مورد نظر فروش رفته است.

علاوه براین شواهد نشان می‌دهد که آب و تابی که در فایل آگهی برخی از ویلاهای فروشی داده می‌شود در واقعیت اصلا این چنین نیست زیرا بسیاری از بازدیدکنندگان پس از بازدید تاکید می‌کنند: برای مصرف‌کننده‌هایی که به محل و کیفیت واحد سکونت اهمیت می‌دهند انتخاب مناسبی برای سکونت حتی برای چند روز در سال نیست.

چراکه عده‌ای از مشتریان که برخی از ویلاها را مورد بازدید قرارداده‌اند به این نکته اشاره می‌کنند: یا متریال به‌کار رفته قدیمی هستند یا اینکه استانداردهای نقشه ساخت در نظر گرفته نشده است و سازنده سعی داشته سقف یک چهار دیواری را با امکانات ضروری مثل سرویس بهداشتی تحویل مشتری دهد. در بین کلیه ویلاهای آماده فروش آگهی شده فقط تعداد ‌اندکی از آنها در فایل‌های شان از برخورداری ویلا از سند اشاره شده است.

یک ویلا با 600 متر مربع زمین و 142 متر مربع بنا در سرخرود واقع در محمودآباد به خریداران معرفی شده است. مالک این ویلا عنوان کرده است: قیمت کارشناسی این ملک 105 میلیون تومان برآورد شده است، اما وی به دلایل نا معلوم تصمیم دارد واحدش را 69 میلیون تومان به متقاضی تحویل دهد !

شاید قیمت واقعی این ویلا همان 69 میلیون تومان باشد و مالک برای بازار گرمی چنین مساله‌ای را عنوان کرده باشد. نرخ‌های پیشنهادی ستون نبض بازار در هر شهر ممکن است به ضعیف‌ترین یا با کیفیت‌ترین ویلا مربوط شود که البته درجه کیفیت محله هم بر این امر تاثیر بسزایی دارد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 18 دی 1391 ] [ 18:29 ] [ مصطفی ]
[ ]