اصفهان پیشتاز ثبت اسناد کاداستری

اصفهان پیشتاز ثبت اسناد کاداستری

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: 10 میلیون و 700 هزار هکتار از اراضی استان اصفهان از اراضی ملی هستند و از این تعداد قریب به 9.3 میلیون هکتار از این اراضی در بانک جامع املاک ثبت شده است.

 

محمد مجنون اظهار کرد: اسناد مالکیت الکترونیکی امکان جعل اسناد را تا حد قابل ملاحظه‌ای پایین می‌آورد و این اسناد تک برگی از امنیت بالاتری برخوردارند. وی در پاسخ به این پرسش که میزان استقبال مردم از اسناد مالکیت الکترونیکی چگونه بوده است، اظهار کرد: تعداد اسناد کاداستری صادره نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 8هزار و 144 فقره بوده است که در مقایسه با سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان در افزود: در هشت ماهه نخست سال جاری بیش از 65 میلیارد و 700 میلیون تومان از مطالبات بانک‌ها با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان اصفهان وصول شده است. وی تصریح کرد: تعداد شرکت‌های ثبت شده در هشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد کاهش داشته و تعداد شرکت‌های منحل شده در همین تاریخ 44 درصد افزایش یافته است.

مجنون در پاسخ به این سوال که چگونه از اراضی ملی محافظت می‌شود، ادامه داد: که اراضی ملی خارج از محدوده شهری متعلق به منابع طبیعی است که با همت یگان حفاظت کنترل می‌شود و اراضی داخل محدوده شهر متعلق به سازمان راه و شهرسازی است که فاقد یگان حفاظت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 18 دی 1391 ] [ 18:23 ] [ مصطفی ]
[ ]