اختصاص وام به مسکن مهر نیشابور

اختصاص وام به مسکن مهر نیشابور

رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور گفت: مبلغ 844 میلیارد و 220 میلیون ریال برای تسهیلات ساخت به واحدهای مسکن مهر این شهرستان پرداخت شده است.

 

محمد دهباشیان افزود: پنج هزار و 281 واحد مسکن مهر در این شهرستان در مراحل مختلف ساخت است. رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور اظهار داشت: نیشابور با داشتن دو هزار و 545 واحد مسکن مهر در مرحله نازک‌کاری پس از مشهد، رتبه دوم واحدهای مسکن مهر قرارگرفته در این مرحله را دارد. وی خاطرنشان کرد: از این تعداد واحد مسکن مهر در حال نازک‌کاری 49 درصد به صورت خود مالک، 32 درصد به‌صورت انبوه‌سازان و 19 درصد به‌صورت تعاونی در حال ساخت است.

دهباشیان درباره فعالیت‌های این اداره به‌مناسبت هفته حمل و نقل و گرامی‌داشت روز راهدار در هفته آخر آذرماه گذشته، توضیح داد: رژه ماشین‌آلات راهداری، ملاقات با امام جمعه شهرستان و بهره‌مندی از رهنمودهای امام جمعه درباره راهداری، شرکت راهداران شهرستان با لباس راهداری در نماز جمعه و برگزاری مراسم تجلیل از راهداران نمونه و بازنشسته شهرستان نیشابور از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در این مناسبت‌ها بود.

وی در پایان با اشاره به باز بودن تمام راه‌های شهرستان با وجود بارش مکرر برف توسط عوامل این اداره، اظهار امیدواری کرد امسال راهداران شهرستان در طول فصل زمستان با ایمان به خدا و بدرقه دعای خیر مردم بتوانند در خدمت‌رسانی به مسافران و هموطنان موفق باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 18 دی 1391 ] [ 1:20 ] [ مصطفی ]
[ ]