مسکن مهر ورزقان آماده تحویل

مسکن مهر ورزقان آماده تحویل

فرماندار ورزقان گفت: مستاجرینی که قبل از وقوع زلزله، در مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند تا 15 روز آینده، کلید منزل خود را تحویل خواهند گرفت.

 

محرم فروغی شجاعی گفت: هر شهروند ورزقانی که در بنیاد مسکن پرونده تشکیل داده است، در صورت مستاجر بودن، تاکنون وام ودیعه‌ی مسکن دو میلیون تومانی دریافت کرده است.

فرماندار ورزقان یادآور شد: در آیین نامه ابلاغی به این مستجرها، تنها دو میلیون تومان وام ودیعه مسکن اختصاص یافته است و امکان ارائه کانکس رایگان، به مشمولان وام ودیعه مسکن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه طبق برآوردهای صورت گرفته قبل از وقوع زلزله 70 خانوار در شهر ورزقان مستاجر بودند، گفت: با توجه به امتیاز واگذاری وام ودیعه مسکن برای 320 نفر، تاکنون 320 خانوار برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه بعد از وقوع زلزله در 86 روستا فعالیت‌های ساخت و ساز آغاز شده است، گفت: تاکنون 5350 واحد بتن ریزی، 5300 واحد اسکلت بندی، 4300 واحد سقف گذاری و در مجموع در 3750 واحد، در و پنجره نصب شده است.

فروغی شجاعی با بیان اینکه با گچ کاری 3375 واحد در شهرستان ورزقان، تعهد بنیاد مسکن در این شهرستان تمام شده است، گفت: از این تعداد 2150 واحد پایانکار دریافت کرده‌اند و 1400 خانوار در این واحدها، ساکن هستند.

وی در پایان از پرداخت وام معیشتی یک میلیون تومانی به 5 هزار و 200 خانوار ورزقانی خبر داد و گفت: خانوارهایی که بصورت فصلی در منطقه ساکن هستند یا برای ساخت و ساز مسکن خود تاکنون اقدام نکرده‌اند، موفق به اخذ این کمک هزینه نشده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 18 دی 1391 ] [ 1:20 ] [ مصطفی ]
[ ]