برق رسانی به مسکن مهر دماوند

برق رسانی به مسکن مهر دماوند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از برق‏رسانی به همه واحدهای مسکونی مسکن مهر شهرستان دماوند در منطقه مهرآباد و مهک تا پایان امسال خبر داد.

 

سیدعلی بربند که در جریان بازدید از پروژه مسکن مهر مهرآباد و مهک انجام شد، اظهار داشت: با تلاشی که از سوی فرماندار پرتلاش دماوند و دیگر دست‏اندرکاران مسکن مهر در شهرستان دماوند انجام شده است، شاهد آن هستیم که زیرساخت‏های لازم برای انجام عملیات برق‏رسانی به این واحدها آماده شده و در اختیار شرکت برق قرار گرفته است.

وی ضمن اظهار رضایت از پیشرفت پروژه مسکن مهر در منطقه مهک دماوند تصریح کرد: بازدید امروز نسبت به بازدیدهای دوره‏ای که در گذشته انجام می‏شد، بسیار متفاوت بود؛ چراکه تقریباً در منطقه افتتاح پروژه کارهای انتهایی واحدهای مسکونی در حال انجام است و پیشرفت خوبی را در پروژه شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران ضمن اعلام برق‏رسانی به یک‌هزار واحد مسکونی در منطقه افتتاح پروژه مسکن مهر مهک تا پایان دی‌ماه افزود: با توجه به آماده‏سازی مسیرها، همکاران شرکت برق در منطقه دماوند توانسته‏اند تیرهای برق‏رسانی را نصب کنند. این مسئول ادامه داد: در آینده‏ای نزدیک با نصب کنتورهای واحدهای مسکونی، این انرژی پاک در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

بربند با اشاره به برق‏رسانی به واحدهای مسکن مهر مهرآباد تا پایان دی‌ماه اظهار داشت: در مهرآباد از یک‌هزار و 300 واحد مسکونی که در حوزه افتتاح قرار دارد، 80 درصد کار به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران یادآور شد: 20 درصد باقیمانده نیز که نصب تعدادی از کنتورهای برق واحدهای مسکونی است، به زودی به پایان خواهد رسید. بربند اظهار امیدواری کرد؛ تا پایان سال‏جاری در هر دو پروژه مهک و مهرآباد کار برق‏رسانی به اتمام برسد و این امکان ضروری زندگی در اختیار مردم قرار گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 18 دی 1391 ] [ 1:14 ] [ مصطفی ]
[ ]