مسکن مهر قم به سرانجام می‌رسد

مسکن مهر قم به سرانجام می‌رسد

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه به اجرای پروژه مسکن مهر اشاره کرد و اظهار داشت: مسکن مهر کاری بی‌بدیل است و مصمم هستیم که مسکن مهر به سرانجام برسد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: باید در شهرسازی به معماری اسلامی در شهرسازی توجه کرد و این مسئله در قم نیز باید با جدیت بیشتری دنبال شود. علیرضا محفوظی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: پس از تصویب ادغام دو وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی، دو استان همدان و قم به عنوان پایلوت برای انجام امور اجرایی و قانونی ادغام انتخاب شدند.

وی با اشاره به دستاوردهای بهره‌گیری از مدیریت در کنار تلاش شبانه‌روزی گفت: موفقیت مدیران فقط در سایه علم، دانش و ایمان کامل نیست، بلکه عامل موفقیت همراهی و همکاری همه مسئولان در مسیر خدمت‌گذاری است.

 معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در سایه فضای مهر، محبت، همدلی و برادری می‌توان در راستای خدمت به مردم تلاش کرد و اهداف نظام را پیش برد. وی با بیان اینکه قم متعلق به جهان تشیع است افزود: مراجعات به قم متعلق به شهروندان قم نیست بلکه از همه کشور در قم تردد دارند و این شهر همانند مشهد شهری ملی است.

محفوظی در ادامه به مصوبه سفر مقام معظم رهبری و برنامه پنجم توسعه در خصوص رسیدگی و توجه به معماری اسلامی در شهرسازی ایران اشاره کرد و یادآور شد: در شهر قم باید با درایت و عالمانه این مصوبه اجرا شده و از نظر علما و بزرگان نیز در این مسیر بهره برد. وی با تاکید بر اینکه املاک و اراضی قم نیازمند مدیریت و پیگیری است گفت: باید توجه و ساماندهی املاک و اراضی قم به صورت جدی مورد نظر قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه به اجرای پروژه مسکن مهر اشاره کرد و اظهار داشت: مسکن مهر کاری بی‌بدیل است و هرچه در این مسیر داریم از رئیس جمهور است. وی اضافه کرد: اولویت‌های دیگر برای دولت‌های قبلی وجود داشت ولی در دولت نهم و دهم شخص رئیس جمهور کار بی‌بدیلی انجام داد و مصمم هستیم که مسکن مهر به سرانجام برسد.

محفوظی با اشاره به اینکه در ساخت، تحویل، اسکان و اقساط مسکن مهر باید مراحل با جدیت دنبال شود تاکید کرد: استان قم که رتبه آخر مسکن مهر را داشت توانسته است با همدلی و همراهی رتبه اول مسکن مهر کشور را به دست آورد و استان‌های دیگر نیز باید از قم الگوبرداری کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 18 دی 1391 ] [ 1:13 ] [ مصطفی ]
[ ]