آبرسانی به مسکن مهر کردستان

آبرسانی به مسکن مهر کردستان

مدیرعامل شرکت آبفای استان کردستان گفت: در راستای اجرای تاسیسات زیربنایی مسکن مهر اجرای شبکه و توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب 121 پروژه مسکن مهر در این استان در حال انجام است.

 

علیرضا تخت‌شاهی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید مشاور وزیر نیرو از روند اجرای تاسیسات آب و فاضلاب مسکن مهر کردستان اظهار کرد: اجرای طرح‌های آبرسانی به 121 پروژه مسکن مهر در قالب 42 هزار واحد در سطح شهرهای استان با پیشرفت مناسبی در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون برای این تعداد واحد مسکن مهر بالغ بر 11 هزار انشعاب آب و فاضلاب نصب شده و 9 هزار و 300 انشعاب دیگر نیز آماده نصب است. وی بیان کرد: در مجموع بالغ بر 37 کیلومتر خطوط آبرسانی و شبکه توزیع و همچنین 40 کیلومتر شبکه جمع‌آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان یادآور شد: در حال حاضر برای خرید لوازم و اجرای این پروژه‌ها تاکنون 172 میلیارد ریال هزینه شده شده است و 114 میلیارد ریال دیگر نیز برای تکمیل این پروژه‌ها مورد نیاز است که امیدواریم اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه‌ها به زودی از سوی ارگان‌های مرتبط فراهم شود.

تخت‌شاهی بیان کرد: این شرکت نسبت به طراحی و اجرای شبکه‌های توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب طرح مسکن مهر در سطح شهرهای استان شرایط را برای بهره‌برداری از تاسیسات آب و فاضلاب همزمان با افتتاح طرح مسکن مهر فراهم کرده است. وی با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: خوشبختانه تاکنون شرکت توانسته است به تعهدات خود در خصوص اجرای تاسیسات آب و فاضلاب مسکن مهر در سطح استان عمل کند و با امید به خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران شرکت این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

مشاور وزیر نیرو نیز در این بازدید بر لزوم نگاه جهادی مدیران متولی بر کیفیت مطلوب اجرای این پروژه‌ها تاکید کرد. ستار محمودی افزود: با عنایت به سیاست‌های کلی وزارت نیرو و براساس مصوبه دولت کریمه و عنایت ویژه‌ای که به پروژه‌های مسکن مهر در کشور وجود دارد وزارت نیرو مکلف به تامین بخش‌های آب و فاضلاب و برق به عنوان یکی از نیازهای اساسی جامعه است. وی در پایان این بازدید از روند اجرای پروژه‌های ایجاد تاسیسات آب و فاضلاب مسکن مهر استان کردستان اظهار رضایت کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 18 دی 1391 ] [ 1:11 ] [ مصطفی ]
[ ]