تسهیلات مسکن مهر پردیس جذب شده است

تسهیلات مسکن مهر پردیس جذب شده است

     

مهدی هدایت در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که گفته می شود برخی پیمانکاران مسکن مهر در این شهر از ترس اینکه دولت بعدی تسهیلات در اختیار آنها قرار ندهد، سرعت ساخت را افزایش داده و به کیفیت چندان اهمیتی نمی دهند، اظهار داشت: پروژه مسکن مهر پردیس ارتباطی به دولت آینده ندارد، چرا که در پروژه مسکن مهر پردیس بحث نخست تامین زمین بود که انجام شده است.

 تسهیلات مسکن مهر پردیس جذب شده است

وی اضافه کرد:بحث دوم اخذ تسهیلات و مصوب شدن نقشه ها در شورای عالی معماری و شهرسازی و جذب پیمانکاران بود که این موارد نیز انجام شده است.

 

هدایت ادامه داد: تا آن زمان هم پروژه های مسکن مهر هیچ نیازی به حمایت دولت بعدی ندارد، چرا که در حال حاضر هم تسهیلات جذب شده و هم اینکه واحدهای مسکونی به مرحله نازک کاری رسیده اند.

 

مدیر عامل شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: بانک مسکن در تفاهمنامه سه جانبه ای که امضا کرده تعهد کرده است که تسهیلات را پرداخت کند،بنابراین ، هرگونه خللی در ساخت مسکن مهر به نفع هیچ گروهی نیست.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر ۹۰ درصد تسهیلات مسکن مهر پردیس پرداخت شده و برای صدور دفترچه اقساط ۱۰ درصد تسهیلات باقیمانده تا بازپرداخت تسهیلات انجام شود، بنابراین عدم پرداخت تسهیلات و اعتبارات به نفع بانک مسکن نخواهد بود.

 

هدایت خاطر نشان کرد: در آن زمان هم پروژه های مسکن مهر یا افتتاح شده اند و یا اینکه در مرحله نازک کاری هستند و در این مرحله با آورده اعضا پروژه ادامه پیدا می کند.

 

مدیرعامل شهر جدید پردیس تصریح کرد: به نظر بنده مشکلی نیست و دولت بعدی هم معتقد به سرانجام رسیدن پروژه ها خواهد بود و دولت بعدی کمک و حمایت می کند که واحدهای مسکونی مهر هر چه زودتر به اتمام برسد.

 

*احداث تصفیه خانه فاضلاب مجزا برای مسکن مهر

 

هدایت در پاسخ به این سوال که مشکل فاضلاب شهر پردیس اعتراض اهالی آن شهر را در بر داشته است، گفت: شرکت آب و فاضلاب در حال انجام عملیات شبکه فاضلاب است که پیشرفتهای مهمی داشته است اما در پروژه های مسکن مهر نیز به طور مستقل و مجزا مکان یابی تصفیه خانه انجام و مسیرهای قانونی آن مشخص شده است.

 

وی ادامه داد: برای شهر قدیم پردیس هم همان تصفیه خانه ای که شرکت آبفا در حال احداث آن است تا اواخر سال آینده تکمیل می شود.

 

مدیرعامل شهر جدید پردیس اظهار داشت: به هر حال شهر جدید است و یک سری مشکلات دارد، امید است تا اواخر سال آینده ساخت تصفیه خانه به اتمام برسد.

 

وی تأکید کرد: تصفیه خانه پروژه های مسکن مهر تا زمان افتتاح تحویل واحدها قطعاً به بهره برداری می رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ جمعه 15 دی 1391 ] [ 12:18 ] [ مصطفی ]
[ ]