مساعدت یک میلیون تومانی برای مسکن مددجویان در مازندران

مساعدت یک میلیون تومانی برای مسکن مددجویان در مازندران

علی مالدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از افتتاح و بهره‌برداری 20 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد مازندران همزمان با هفته دولت خبر داد.

مدیر تامین مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران اظهار داشت: از این تعداد هشت مورد مسکن شهری و 12 مورد مسکن روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه در بحث مسکن شهری مددجویان کمیته امداد در بعضی از مواقع به صورت مستقیم مشارکت می‌کند، خاطرنشان کرد: در مسکن روستایی اولویت برای معرفی به بنیاد مسکن است.

این مسئول از مساعدت یک میلیون تومانی برای هر واحد مسکن روستایی احداثی خبر داد و گفت: در بخش هزینه‌های انشعاب آب، برق و گاز پرداخت 100 درصد این هزینه‌ها از طریق کمیته امداد است.

مدیر تامین مسکن و واحد مهندسی ساختمان کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه هزینه انشعاب هر واحد حدود 700 هزار تومان است، تصریح کرد: در بخش مسکن شهری کمیته امداد حدود 60 میلیون ریال مساعدت مالی انجام می‌دهد.

وی فعالیت این بخش را شامل مساعدت‌های مالی برای احداث مسکن، مشارکت در فعالیت فنی و اجرای نقشه‌های ساختمانی برشمرد و یادآور شد: برای 20 واحد افتتاحی هفته دولت 4 هزار و 605 میلیون ریال هزینه شده است.

مالدار با بیان اینکه کمیته امداد در بخش مسکن روستایی که عموماً با همکاری خیران کارهای ساخت صورت می‌گیرد، پیشنهاد مسکن 56 مترمربعی را می‌کند، تصریح کرد: برای واحدهای شهری 70 متر مربع را پیشنهاد می‌دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ 22 مهر 1391 ] [ 23:28 ] [ مصطفی ]
[ ]