شرایط واگذاری مسکن ویژه تسهیل می‌شود

شرایط واگذاری مسکن ویژه تسهیل می‌شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ارائه درخواست کتبی به وزیر راه و شهرسازی برای تسهیل شرایط مسکن ویژه تهران خبر داد
فریبرز واحدی در پاسخ به پرسش مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ای برای استقبال متقاضیان از مسکن ویژه تهران پیش‌بینی شده است یا خیر؟ افزود: به تازگی نامه‌ و درخواست کتبی خود را به وزیر راه و شهرسازی برای تسهیل شرایط مسکن ویژه تهران و برای استقبال هر چه بیشتر متقاضیان از مسکن ویژه تهران ارائه شده است.
 
وی با بیان اینکه اگر واحدهای مسکونی ویژه تهران (تهرانسر) به مرحله بازدید برسند، مراجعه و تقاضا برای مسکن ویژه تهران افزایش می‌یابد، ادامه داد: تسهیل شرایط شامل کاهش و یا حذف 5 سال سابقه سکونت و شرط  برای افرادی که از 22 بهمن 57 از امکانات نهادهای دولتی استفاده کرده‌اند، حذف شود.
 
وی گفت: خیلی از افرادی که خیلی از افرادی که در مرحله اول مسکن ویژه تهران ثبت‌نام کرده بودند، زن و سرپرست خانوار بودند که در این درخواست از وزیر راه و شهرسازی خواهان حذف این بند نیز شده‌ایم، تا شرط تأهل حذف شود.
 
وی در پاسخ به سؤال مبنی بر اینکه آیا شرط تسهیل مربوط به پرداخت هر سه ماه یک بار 20 میلیون تومان نیز می‌شود، گفت: ارزش زمین هر نقطه از تهران با نقطه دیگری از تهران متفاوت است و شاید در قیمت تمام شده تأثیرگذار باشد، بنابراین تأکید می‌کنم، اینکه بخواهیم 20 میلیون تومان را کمتر و یا افزایش دهیم فعلا تصمیمی گرفته نشده است.
 
واحدی گفت: شرایط پرداخت شامل تسهیل شرایط نخواهد بود، چرا که شرایط پرداخت را بر اساس آورده متقاضی تعریف شده است، هر چقدر متقاضی پول بدهد، پیشرفت فیزیکی واحدها بر اساس آن حاصل خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: شرایط واگذاری مسکن ویژه تسهیل می‌شود
[ پنج شنبه 14 دی 1391 ] [ 20:4 ] [ مصطفی ]
[ ]